Brambura

Imi este, mie personal, greu sa admit ca am ajuns aici. Dar am tendinta de a da vina pe vreme. Da! Cu siguranta ea este de vina pentru starea mea si pentru vajaitul din creieri. Nu eu, cu siguranta nu eu..

sau poate persoana al carei nume o incadreaza in sfera angelica, pentru ca te face sa te simti vinovat pentru ceea ce nu esti vinovat sau poate este un strigat de ajutor din partea ingerilor, un strigat ce se materializeaza in ignorare si replici acide. Poate ca daca ar accepta ajutorul si prietenia celor din jur, daca nu ar mai fi trista si nu si-ar mai pastra aerul de neinteleasa, si daca ar lasa grijile [care in fiecare zi sunt aceleasi] .. daca toate aceste lucruri ar fi indeplinite, poate ca ar aduce marea din Navodari, aici in Bucuresti, si ar inota, ar face si pluta, ar trece peste fiecare zi bucurandu-se de valurile marii.. inmiresmandu-se cu sarea.. cu algele verzi [verde curat, verde crud, verde inchis].. culori, care de altfel, ii lumineaza chipul si ii dau un aer de inocenta asupra infatisarii sale.

Si uite asa am luat-o eu pe jos. Cu toate aceste ganduri,
imaginari,
portrete,
situatii.. Am mers mult. Am vazut cladiri. Am admirat arhitectura cladirilor. Am vazut flori. Am admirat florile. Am vazut oameni. Am admirat diversitatea umana. Am fost salutata de un britanic vesel. Hey you, british guy, you brought a smile upon my face. Reclame. Multe.
Click net.. volkswagen, masina de vanzare, am intrat la McDonald`s, nu imi era foame dar am zis in seara aceasta, doar in seara aceasta. Am cerut un Chicken Premier impreuna cu ceva de baut, tipul de la casa mi-a zambit si nu din amabilitate ci chiar i-a facut placere sa o faca.

Ce aveti cu mine de imi zambiti pe bune si imi urati o seara cat mai placuta atunci cand eu m-am decis ca nu voi zambi si vreau sa-mi pastrez aura meditativa? Macar o seara, va rog!

Mi-am luat comanda si am plecat. Vantule – te cunosc de sambata, deci nu ma deranjezi, doar ca daca nu as fi avut nasul infundat si as fi fost putin mai adecvat imbracata nu ar fi fost o problema.
Tuntzi Salon. Orbit – curata chiar si prin cele mai inaccesibile locuri.. Stai ca merg pe banda de biciclisti!.. treci pe trotuar continua mersul normal.. un autobuz, doua autobuze, o tiganca cu o sapca stralucitoare.. Imi place orasul seara, ziua este gri [gri deschis sau gri inchis] dar acum este doar negru. Iar culoarea se pastreaza pe oriunde mergi. Mi-au inghetat mainile. Prima data buricul degetelor iar in 2 minute si 45 secunde intregul set de falange de la mana stanga. Poate ca si maina dreapta este inghetata dar nu imi pot da seama, pare-ca-se bautura este mult mai calda decat atmosfera. Am buzunare, de ce le-as folosi?Orasul noaptea in lumina stalpilor de iluminat si a altor reflectoare este chiar atragator. Imi place.. Stai ca iar am luat-o pe banda de biciclisti dar de data asta, m-am hotarat, merg exact pe linia galbena, nici pe banda, nici pe trotuar! Sunt on the edge,
pe tusha
si imi place.
Ma doare stomacul.. ah! Chicken Premier…
Imi suna telefonul trezindu-ma din visare. La ora asta ar trebui sa fiu acasa, dar prefer sa fiu insotita pana acolo. Incredibil cum intr-un perimetru de 50 metri doi oameni se pot cauta timp de 10 minute! Asta m-a facut sa zambesc.
Acasa, am simtit cum fiecare stimul de caldura este analizat de creierul meu si ii da voie pielii sa se intinda. Grozav sentiment. O baie fierbinte, un rasuflu si gata cu ziua asta! A, da! Si un stranut..
Nu sunt nervoasa, nu sunt isterica. Ma intreb, ma gandesc, analizez. Poate ca angelicul isi va dovedi, pana la urma, latura angelica.

Lasă un răspuns

