Buna dimineata, este ora 7!

Ce ti-am zis ieri ca maine soarele are sa fie mai stralucitor azi?

Ce ti-am zis eu ca nu are rost sa va lasati influentate de vreme pentru a scoate aberatii pe gura?

Noah.. 🙂
Aseara am scris ceva. In continuarea ciclului promisiunilor facute mie, dar probabil, fara o implinire prea curanda.

Da, e adevarat. De data aceasta EU sunt cea care a uitat de ea si iti multumesc ca mi-ai adus aminte. O adaug la lista celorlalte, dar nu o numesc pe blog. E mult prea personala.

E mult prea.. pentru mine.

Si din tot ciclul acesta [care acum este complet], parca ea este cea mai importanta,

cea mai valoroasa. Singura care a fost implinita,

este implinita si

va fi implinita din partea ta [si a mea]

Newsflash! C`est ma vie qui te donne la raison.

Lasă un răspuns

