Buna seara Word Press

M-am mutat. Am schimbat domeniul iar impreuna cu mine am luat cele mai bune posturi ale mele de pe BlogSpot.

De acum am sa va scriu de aici, am sa ma metamorfozez aici si tot aici am sa ma gandesc la fiecare persoana despre care am scris.

Acum zbor in aer, zbor spre visul meu, constelatia Super Taur.

Cristina Macovei

Un gând despre „Buna seara Word Press

  1. Buna Dimineata Cristina turnata in forme si mai noi

    Fie ca in pasii tai peste Presul Cuvantului sa aiba parte de cuvinte netezite si bucurii pazite.

    Zborul sa-ti fie imprimaverat cu flori, nori si praf de stele pe aripile tale…

Lasă un răspuns

