Glósóli [Glowing Sun]

Toata seara mi-a fost un amalgam de sentimente, de ganduri, de vorbe, de oameni intalniti, de stari. Toate in contradictoriu. Din una venea cealalta apoi sarea in a doua. E groaznic. Astfel de incarcaturi emotionale te fac sa te gandesti daca mediul ambiant este chiar asa de ambiant pe cat zice in reclama.

Si, IN SFARSIT! am ajuns acasa. Doar comfortul psihic ca ma aflu intr-un loc unde galagia si-a gasit sfarsitul, doar atat am nevoie.

Am inceput sa vorbim despre scoala,
despre viata,
despre Dumnezeu,
despre mine,
despre asteptari,
despre.. am ras! am ras! m-am certat, pai cum asa? dar, Tata nu intelegi? visul meu este intrerupt de atingeri sfinte care ma prelucreaza cu totul in alt fel decat ma prelucrez eu. Si oricat ma trag eu incolo, sunt adusa incoace. Sunt metamorfozata in ceva ce nu am fost pana acum si, ciudat, imi place. Iar ghidarea si supravegherea ce o primesc din partea Ta o simt subtil. Subtil pentru ca nu o las eu mai mult, nu acum, bine? Simt un suflu nou si un ritm ce ma antreneaza spre asteptari mai mari si spre decizii mai importante. Imi umplu puternic plamanii cu aer rece pentru ca asta va fi o patrundere intr-un mediu caruia va trebui sa-i invat mersul, clinchetul, suflul, ritmul, aerul.. si incet- incet imi va deveni ambiant. E un comfort psihic sa ma stiu preocuparea altora. Scartaitul si marsul unei noi dimineti poluate in Bucuresti e dezolant in fiecare dimineata.. si doar aducerea aminte a hahamului este ceea ce ma tine in viata. Te rogi pentru mine. Te preocupi. Iti dedic un articol aici si unul in inima mea este deja existent.
Stiu ce vrei cel mai mult de la mine.. asa are sa fie, Tatå!

Lasă un răspuns

