I can feel you all around me

E pentru prima data cand scriu pentru tine. O groaza de sentimente,
reactii contradictorii ce denota instabilitate psihica si
caracter defectuos din partea mea.
Nu e adevarat. Dar asta nu mi-o pot controla. E o reactie impotriva a ceea ce stiu ca trebuie sa fiu si asa si simt. O sa treaca.
O sa treaca si relatia asta si disimularea mea, sau
conflictul dramatic de rol ce se petrece in mine va fi de mult uitat.
Stii.. exact cum au trecut promisiunile tale pe langa mine.. exact asa o sa treaca.
Teatru. Film. 8 Martie, seara, cina. Graffitty. Tu.
Eu inca mai cred in ele pentru ca am dreptul asta,
pentru ca mi le-ai facut mie,
deci sunt ale mele, si
prefer sa le pastrez intacte nealterate, neimplinite.
Macar asa.
A da, si e pentru prima data in 6 luni cand m-am apucat de scris din nou.

Multumesc.

Si de ce nu te misti incoace sa vezi ce fac? Sa vezi cum ma simt? Sa ma ajuti sa scap de angoasa,
melancolie,
frustrare? Pentru ca asta imi doresc acum. Sa ma tii in brate, sa ma tii acolo si acolo sa raman. pentru ca imi doresc sa stau acolo, imi doresc sa simt siguranta,
caldura,
moale.
Imi deschid blog in seara asta. In noaptea asta. Vreau. Simt asta. Il numesc http://www.win

si am primit mesaj de la tine.

Am in mine promisiuni neimplinite,
frustrari acumulate,
un copil intens si
doar o parere de rau.

Distanta si rea.. rautatea nu mi-a fost caracteristica nunca! Iar sa fiu distanta a fost alegerea pentru care am trecut peste multe din mine, si care broke me into pieces.
Cam atat. oricum nu imi vei raspunde la mesaj. Sau daca imi raspunzi va fi ceva de genul `imi dai bip si vin`. Eu nu am sa-ti pot raspunde. Am motivele mele sa fac asta. Si nevoia de a te sti HOMBRE.


C`est moi qui est terrible.

Lasă un răspuns

