in Balanta

Asta nu o fac pentru ca azi am stat 7 ore impreuna si am vizitat orasul [care astazi era gri deschis] si nu pentru gafa comisa de mine [nu incerc sa-mi cer scuze prin asta] ci scriu pentru tine pentru ca ti-am promis ca am sa fac asta. Si ti-am promis pentru ca am pus in balanta de dinainte pe oamenii carora am sa le dedic anumite cuvinte si spatii.
Stii Blue, azi chiar m-am simtit bine. Mi-am adus aminte de chestii culinare, am palavragit de asa numita parte a vietii love-life [geeezz, asta da! ii fain :)], am admirat un caine cu adevarat frumos, am stat la soare.. si God! VANTUL ALA! Si acum il simt in urechi, in par, printre degete, il miros, am mers pe sub un pod dupa care ne-am intors inapoi no reason. Ti-ai cumparat 2 bilete de R.A.T.B.. Ai mers cu R.A.T.B-ul, ti-ai prins parul, ne-am decis de comun acord ca nu suntem de acord cu generatia din care fac eu parte, am visat la kurtos kalacs, am coborat din R.A.T.B, am admirat o mica coada ce se misca repede dar nu se termina :), eu am visat mult si bine pana ne-am asezat la acea coada, am scos onomatopee impreuna, am mancat kurtos kalacs si ce bun a fost. Al meu cu ciocolata, al tau cu scortisoara. Ne-am clatit ochii impreuna [tu pe ai tai, ei pe ai mei], ai auzit o melodie pe care mi-ai promis ca ai sa mi-o trimiti pentru ca o ai tu si este foarte tare.
Am fost caracterele rele si am facut misto de anumite modele din viata cotidiana, le-am apreciat pe cele ce meritau, le-am pozat pe retina ca sa le avem amintire. Am fost fericita in fata unei bijuterii negre. Fericire pentru 20 secunde pentru ca m-ai adus la realitate.
Am mers dupa aceea in parc. L-am cam strabatut tot. Soare. Apa. Vant. Ai ajuns fara sa vrei in `locul meu` din parc. I-am facut poza. Mi-am rupt o floare galbena si am postat-o frumos la ureche. Am ras. Am proiectat parcul in alt fel. Am vazut tipe misto. Am vazut tipi misto [eu asta, cel mai probabil]. Am mers la autobuz, te-ai oferit sa-mi oferi cel de-al doilea bilet, dar eu am abonament. Foarte dragutz. Apoi kiss si hug si acasa.
Nu ne deranjeaza vremea, nu ne deranjeaza lumea, nu avem probleme existentiale, nu suferim din dragoste, la noi auto-sugestia functioneaza de minune, cateodata suntem meteo-sensibili dar ne trece, tu nu prea dormi-eu cam mult. Si nu ne ia prea mult timp sa ne gandim daca sa ne vedem, cum sa aranjam printre program, si in functie de stare. Nu. Ne vedem? Vrei? Da? HAI!

Asa suntem noi, balantele. Multumesc pentru balanta din tine.

Nous n`avons pas besoin d`amour. Nous sommes les enfants d`elle.

Lasă un răspuns

