Megalomania mea iubita

Si inca o data in difuzorul telefonului aud acel familiar, cald si inestetic `Salut!` urmat de familiarul, caldul si esteticul `Ce faci?`. Estetic pentru ca nu iti raspund cu familiarul, rece-ul si inesteticul `Bine!`, ci dezvolt ce fac, ce gandesc, unde ma aflu, unde vreau sa ajung, cum m-a influentat vremea de azi, eventual iti pun si tie aceeasi intrebare dar nu te las sa termini sa raspunzi la ea pentru ca o iau usor si continui cu starea fizica de moment [foamne, sete, somn, plinatate], te informez cu privire la ora care m-am trezit, cu ora la care am adormit, iti calculez pe loc cate ore de somn am avut [depinde de stare daca mai bag de la mine sau daca mai scot numarul orelor tot de la mine, oricum tu daca ai sta sa calculezi ai vedea ca nu prea iese], te anunt ca am o idee super pe care am sa o scriu pe blog, te rog in seara asta sa te uiti, sa citesti, iti spun o gluma, te anunt ca sunt morocanoasa in seara asta si ca nu am chef de discutii, iti povestesc ce ispravi a mai facut Bart al meu, intamplari din copilarie, dorinte de viitor.. si nu mai am aer, stai sa beau o gura de apa.
Si te intreb inca odata.. `Tu ce faci?` Imi dau seama ca a fi megaloman verbal e atat de usor la tine. Cred ca este special asta la tine. Nu aveam in plan sa scriu asta in seara asta. Daca iti place, spune-mi. DK nu.. spune-mi si asta. Pur si simplu, intr-un moment ce se zbate intre somn si somnolenta recreerea de a scrie si binefacerile ce le aduce, implicit, ea si cheful nebun de somn si de a vorbi le combin si iese vorbitul in somn… da asta simt acum.

C`est le malaise du moment

*** haha, nu pot sa cred! Multumesc de telefon si de implinirea acestui articol.

Lasă un răspuns

