Predici

Atunci cand ai sa ma vezi pe strada cu capul in jos mergand pe pista de biciclisti, alternand cu banda galbena pentru delimitare, pe trotuarul de pe bulevardul ce merge spre Cismigiu de la Universitate.. sa te uiti la mine lung si sa incerci sa ma citesti, sa vezi ce imi trece prin cap. Daca am sa ma uit la tine nu am sa te recunosc, asta deoarece chipul tau in ochii mei va fi schimonosit si contururile deteriorate de prea mult cotidian. Si asta nu se va intampla doar cu aparitia ta, ci toti din jur se metamorfozeaza, toti se transforma in trasatura de caracter dominanta si se incovoaie, se intind, ii doare, tipa, se trag de piele pentru a evita procesul ce, fara sa-si dea seama, ei l-au inceput.
Imi pare rau, sa nu ma judeci daca am sa te privesc dupa care am sa intorc capul brusc de la tine tinand ochii strans inchisi cu dorinta de a uita ce tocmai am vazut. Nu imi trezesti vreo amintire, nu ma ajuti cu nimic daca imi atragi atentia, ci asa se intampla. Se uita. Oricand. Oricum.
Nu am avut niciodata un sertar unde sa-ti tin lucrurile. Toate trairile mele au fost exteriorizate si tot ce se imprima in mine s-a imprimat si in tine. Asta am sa-mi aduc aminte intotdeauna. Doar atat.
O sa-mi aduc aminte de tine. De cantecele tale. Povestile impreuna cu mimica si sensurile noi ce le daruiai cuvintelor. Mainile aspre, fata arsa de soare, mirosul, vorba si ochiul.
Sunt intr-un basm ce nu se termina frumos. Iarta-ma.

*** articolul nu este pentru a se gandi cui i l-am scris. Ci pentru a memora si imprima alte lucruri. E abstract acum si pentru mine. Ah!

Un gând despre „Predici

Lasă un răspuns

