Respiro

Imi pare rau pentru lipsa mea de interes asupra a blog-ului mei. Nu vreau sa scriu lucruri banale, asa ca, atunci cand nu am inspiratie nu ma chinui sa o am, ea are sa vina de la sine iar eu doar astept, indeplinindu-mi totusi indatoriile ce tin de cotidian.

Ce am mai facut? Raspunsul `Bine` nu imi place, toti stiu ca este un cliseu, si scapi de multe explicatii. Am facut multe. Mi-am selectat persoanele din viata mea. Pentru unii, asta ar insemna snobism, pentru mine, o indreptare a situatiei.

Ma impart intre munca- scoala- timp liber. Al treilea job si-a facut aparitia, iar eu nu stiu cum fac fata. Scoala e pe terminate, dar inca 2 proiecte trebuie facute si nu stiu cand. Daca va oferiti sa ma ajutati, spuneti-mi, as fi foarte recunoscatare. Plus ca mai am de acumulat inca o stelutza la Drept Administrativ si inca 2 la Managementul Institutiilor Publice. In ceea ce priveste timpul liber, tot ce am reusit sa-mi planific este o excursie in Obzor, Bulgaria pentru 3 zile. Excursie ce se suprapune cu un examen la facultate, dar le fac pe amandoua in aceeasi zi.

Aaa, si ieri am semnat pentru Ziua Barbatului, va sustin! Fac baby-sitting, si, in sfarsit!, Dani m-a lasat sa ma joc cu el si mi-a dat voie sa-l pup.. a fost momentul cel mai fericit din ultimele 3 luni. Ma uit la filme romantice si plang mult la ele.. of cat de frumosi pot fi unii actori .. mananc ciocolata, fac abdomene seara, consiliez financiar, ies in oras, adorm tarziu, zambesc mult, o ajut pe mama la curatenie, ma cert cu Gabi (fratele meu), merg plin ploaie si iar ma uit la un film romantic. Declar, cel mai bun film vazut vreodata de mine, pe langa A Walk To Remember, The Jacket, trilogia Shrek, Cronicile din Narnia si altele.. P.S. I love you.

Aceasta este Seara de inviere, majoritatea prietenilor mei sunt plecati la casele lor, din afara Bucurestiului, maine de dimineata lucrez la Radio, iar saptamana viitoare este Penielul. Destul de aglomerata perioada asta pentru mine. Incerc ca in tot acest timp sa imi fac loc liber si pentru un viitor articol. Nu imi place sa stiu ca am lasat de izbeliste un `lucru` personal. Plec. Mi`e somn. Noapte buna.

3 gânduri despre „Respiro

  1. Majoritatea story-urilor de iubire, sunt comerciale, previzibile, pigiste, orientate către visătorii rupti tatalmente de real.Sunt a big waste of time, energy, atention, tears and ….

    Florile inspirative sa-ti inmiresmeze aglomeratia…

  2. Povestile mele de iubire sunt imortalizate pe peretele dulapului din camera mea. Am un desen facut de Alexandra [sora lui Dani (3ani) de mi-a dat voie in sfarsit sa-l pup] unde sunt eu insotita, poze din copilarie, o poezie scrisa pe hartie portocalie, adrese, un crez al meu conform fiecarui pasaj din Biblie iar jos este locul lui Soare, cadoul primit la 19 ani. Aglomeratia imi este inmiresmata de primirea unui gand din partea oricaruia. Florile imi sunt la geam, florile mamei. Eu nu primesc flori decat de ziua mea si de 8 martie. Acum ma relaxez. Inspir aerul rece de munte iar azi de dimineata si maine dimineata atunci cand ma voi trezi voi privi muntele cu zapada in varf si cu nori grei in jurul lui irect din pat pe fereastra. Ma editez, personalizez, maturizez.

Lasă un răspuns

