Viata la Maxim

Sunt multumitoare pentru fiecare moment petrecut la Peniel. Ii sunt multumitoare lui Iulian pentru tricou, ii multumesc lui Agent pentru reportofon, multumesc lui Vali pentru oportunitati, multumesc Doamnei Octavia pentru inghetata, multumesc lui Darius si lui Florin pentru disponibilitate si pentru ca s-au lasat stresati de mine, multumesc soferului Padre Fausto.

Peniel este conferinta anuala de tineret crestin din Romania. Cea mai mare. Cred ca Peniel exista pentru ca tinerii trebuie sa exerseze inchinarea in fata Creatorului intr-un mod unic si liber. E greu sa strangi atat de multa lume intr-un singur loc, sa organizezi un eveniment de asemenea anvergura, sa ai fiecare lucru planificat de inainte si sa satisfaci asteptarile participantilor. Peniel este mai mult de atat: Dumnezeu atinge fiecare asteptare, daruind in parte mai multa revigorare decat ai cerut. Fiecare conferinta este mai buna decat precedenta, mai bine organizata si reuseste sa adune sub un motto, o categorie de suflete ce poti sa le spui schimbate.

Imi place sa ma plimb sa ma uit la oameni, dar anul acesta am avut prilejul de a sta de vorba cu ei. Psihicul uman este atat de diversificat si ochii oamenilor atat de colorati. E frumos sa privesti o persoana plangand in rugaciune dar avand fata luminata si zambind usor, e frumos, dar mai frumos e sa experimentezi. Intotdeauna am crezut ca daca doi sau trei se unesc sa il laude pe Tatal lor, EL este acolo langa ei sa-i binecuvanteze, sa-i ierte si sa ii reinoiasca prin dragostea Sa. Dar ce se intampla atunci cand suntem peste 3000 adunati la un loc? Raspunsul la intrebarea aceasta l-am aflat intotdeauna pe jumatate deoarece raspunsul pe care il primesc in momentul care pasesc intr-o sala plina de 3000 de oameni genereaza un mister pe care nici o intrebare nu il poate defini. Te deschizi si restul e surpriza.

E mult prea profund ca sa torn in cuvinte sentimentul creat in urma pasirii afara din sala de conferinta. Trebuie sa fii acolo ca sa fii de acord cu mine. Distractia in Dumnezeu este atat de benefica si de intensa.

Trebuie sa multumesc pentru ca in 2 zile, viata mea s-a trait la maxim in toate privintele. Am simtit cum este sa stralucesti si sa auzi cum sufletul fuge spre locul unde tu nu ai curajul sa admiti ca trebuie sa te indrepti. totul este in Totul. Am ales alegerea facuta de inconstientul meu. Am ales-o fizic, spiritual, psihic si social.

Lasă un răspuns

