Topire

Am o nedumerire. Cum se face ca aveam destule poze de la peniel, dar, dupa ce m-am intors de la Brasov, timp in care nu le-am vazut, ma uit prin calculator si gasesc numai 5. Si inca una, am citit posturile celor ce ii am la blogroll despre conferinta, si desi toti ma aveti la blogroll-ul vostru, numai pe un blog nu sunt. Nu fac atata caz, dar m-a mirat foarte mult. Nu cer sa fiu la blogroll-uri, este doar o legatura de sange ce ma leaga de posesorul blogului in cauza.

Vroiam sa va arat Penielul. Incerc in pozele urmatoare.

Un gând despre „Topire

Lasă un răspuns

