Post Privat

As vrea sa scriu despre epitaful meu. As vrea sa scriu despre ploaia din Bucuresti si vremea ciudata de aici. Deasemenea, despre alegerile si muzica pe care o ascult in ultima vreme, despre verde si Ikea. Nerelevant pana aici. Dar ast` articol are sa fie jurnal.

M-am trezit de dimineata la 5.30. Am amanat alarma pana la 05.40 cand m-am intrebat oare de ce imi suna mie ceasul atat de devreme? Mi-am adus aminte. Am dat telefon sa-mi confirm prezenta la ora 7 undeva prin jurul Garii de Nord. La 6.30 am plecat din casa si am ajuns chiar cu 3 minute mai devreme, curios cat de repede se circula in orasul asta imbacsit. Pentru prima data am baut cafea de dimineata (am mai avut cateva tentative de degustari dar mi-a ramas sleita limba de acreala cofeinei). Caffe Mocha, am gustat si Caffe Mocha Amaretto de la Cofee Right impreuna cu nimic mai placut decat un croissant cu ciocolata. Intalnirea cu `unchiul meu` nu a fost mai placuta ca niciodata, fapt pentru care a durat 45 – 50 de minute. Timp destul sa ne trezim si sa admiram soarele care a rasarit dintre nori. Am plecat spre munca.. ai ai ai.. nu imi place deloc ce zic aici..

deci.. astazi m-am simtit super, m-a plouat in cap, am mancat bine, am reusit sa ma achit la cateva profesoare de puncte si alte lucrari, am alergat in seara asta si asta mi-a recomfortat psihicul si fizicul. si inca mai poua afara..

pffffff

***UPDATE

Articolul acesta l-am scris in urma cu doua luni, dar a fost privat, pana acum cand m-am hotarat sa il public asa, neterminat.

Lasă un răspuns

