N-ai nevoie de foarte multe – Dinu Olăraşu

Ma invart printre niste blugi aruncati, mancare ramasa de pe undeva de la ora 21.oo, cursurile de demografie caci maine am examen la ora 12, sau mai bine zis astazi la ora 12 caci.. hmmm.. mai am 6 ore.. nu am dormit, am stat pe scaun incercand sa-mi fac creierul sa inteleaga cum sta treaba cu demografia. Imi este foarte sete, de fapt, sete mi-a fost toata ziua si nu inteleg de ce. Simt cum ma ia o febra musculara caci azi am dat proba la sport la facultate, am baut doua ness-uri, am vorbit la telefon; orice mi se pare mai interesant si mai atragator decat sa stau sa invat la ora asta.

Printre rasuflari mai am grija si de emisie, sunt la work, am zis eu ca vreau tura asta special ca sa am liniste si sa invat, dar, ce recunosc acum va rog nu spuneti tatalui meu niciodata ! Nicaieri nu se invata mai bine si in mai liniste ca acasa. Abia astept sa ajung acasa, sa dorm 2 ore si sa o iau spre scoala usurel asa, cu ochelarii de soare pe ochi special sa nu se vada cearcanele si eventual afisand un `bot` de persoana prea plina de ea si neinteleasa.

Si uitandu-ma asa in jurul meu, am terminat de citit. M-am ridicat de pe scaunul – fotoliu de la Ikea, foarte comfortabil de altfel, si ma uit la calculator dau click pe un status si eterul camerei asteia [ca eterul celelaltei camere este deja umplu cu emisia] se umple de o melodie asa de draguta si de niste imagini cu Alba ca Zapada si Cenusareasa si Cartea Junglei si Nu stiu cum se cheama desenul asta cu catelusha asta de e foarte curtata si Tweety si Finding Nemo si Pisicutele Aristocrate si nu-mai-stiu cum le cheama pe desenele astea de am trait o copilarie cu ele.

 

Lasă un răspuns

