Golden Blitz

🙂 imi vine sa zambesc cand ma gandesc la seara de aseara si la faptul ca nu am mai postat nici un articol pana acum. Am preferat tacerea deoarece am fost ocupata. Foarte. Cu multe. Nici eu nu mai stiu.

Am un sentiment placut cand rememorez evenimentele petrecute aseara: Motorul, ploaia, cina, nefastele lui Marian, ping-pong, drumul spre casa. Toate au fost insotite de multa voie buna, lipsite de momente de tacere, lucuri noi aflate, un web-cam si un stick pe care am sa le daruiesc (nu sunt materialista, pentru cine se simte :P), dar ce mi-a placut cel mai mult a fost spontaneitatea si naturaletea personajelor si a discutiilor. Emotiile m-a ajutat sa le risipesc Sergiu, fotograful de la care am atat de multe de invatat. Cred ca este singurul critic al meu care ma binecuvanteaza si ma corecteaza. Acum daca stau sa ma gandesc de ce am avut emotii.. ei bine, nu stiu!, dar am avut, si mi s-a spus ca ma inrosisem * era din cauza pudrei, atat doar 🙂

A fost o experienta noua si placuta, o parte a experientei este expusa aici.

Acum eu sunt la Codlea. Mai am de invatat pentru un ultim examen si am terminat cu sesiunea. Notele obinute pana acum ma fac sa multumesc Cerurilor. Vreau sa am parte de vreme buna, de liniste si de frumusete.

Stiu ca aseara am fost in gandul multor oameni, prietenii mei care m-au sustinut pana acum si de acum incolo o vor face mai bine. Nu cred ca are rost sa ii numesc, ei sunt atat de perspicace incat sa-si dea seama. Va iubesc mult.. siii cred ca merg spre culcare, a fost o zi plina pentru mine.

4 gânduri despre „Golden Blitz

  1. Ma bucura faptul ca examenele iti merg bine si ca rezultatele sunt pe placul tau, insa un lucru nu imi place, accentuezi foarte mult cat esti de obosita. Altfel ai talent pentru a scrie 🙂

    Succes Cristina !

  2. .. imi lasi un comentariu cu mail-ul tau adevarat,Cristi, si am sa-ti trimit mail cu explicatia `nefaste`-lor. 😉 altfel.. nu 🙂

Lasă un răspuns

