Ganduri de dimineata

Jerusalem, if I forget you,
fire not gonna come from me tongue.
Jerusalem, if I forget you,
let my right hand forget what it’s supposed to do.

Nu pot sa cred cat de bine am inceput sa ma simt de fiecare data cand ma trezesc la 5 dimineata, si cat de multe lucruri se pot face atunci, in timp ce toti dorm, sau se topesc de caldura.

Aseara a fost party: ziua lui Vali, sarbatorita mai tarziu, dar a fost fun. Evenimentele s-au petrecut in ordinea urmatoare: ne-am afumat, am mancat, am baut, am luat desertul, am strans, am spalat [asta poate numai eu.. bine, si Vali la inceput], ne-am jucat, au plecat, am strans.

Acum sunt la job, ce altceva as putea sa fac in vacanta? Ma plictisesc, mi-e dor de cateva colege de facultate si astept vremuri mai bune pentru mine, pentru cativa dintre cunostintele mele.. fie ele mai apropiate sau mai departate, cum spunea una dintre ele.

In the ancient days, we will return with no delay
Picking up the bounty and the spoils on our way
We’ve been traveling from state to state
And them don’t understand what they say
3,000 years with no place to be
And they want me to give up my milk and honey
Don’t you see, it’s not about the land or the sea
Not the country but the dwelling of his majesty

Ma uitam zilele ce au trecut la oamenii de pe strada, cat de afectati sunt de temperaturile ridicate, cum li se transfigureaza chipul si cat de tare se stafidesc unii sau cat de tare asuda. Interesant sa vezi expresia fetei in concordanta cu ceea ce simte intreg trupul.. si sa incerci sa ghicesti la ce anume se gandeste in timp ce tu te uiti la el/ea. Unii sunt disperati dupa speranta, altii prea coplesiti de probleme.. iar, apoi, se uita la tine. De ce am ajuns si au ajuns multi la starea statica de existenta? De fapt, ei nu mai exista de mult, sunt doar o extensie a mintii lor.

Rebuild the temple and the crown of glory
Years gone by, about sixty
Burn in the oven in this century
And the gas tried to choke, but it couldn’t choke me
I will not lie down, I will not fall asleep
They come overseas, yes they’re trying to be free
Erase the demons out of our memory
Change your name and your identity
Afraid of the truth and our dark history
Why is everybody always chasing we
Cut off the roots of your family tree
Don’t you know that’s not the way to be

A, m-am apucat de desenat din nou. In dorinta de a gasi ceva care sa-mi preocupe timpul si din dorul de a tine creionul in mana pe foaia alba si zgrunturoasa. Si pentru ca vreau sa am inspiratia unui tablou inspirat. Pana atunci caut, desenez si ma relaxez. Versurile de pe aici compun o piesa cu mesaj puternic, piesa pe care o am in minte de cateva zile si nu am reusit sa o ascult. Nu renunt la ea, macar saptamana asta :). Pe mine ma asteapta o zi plina. Frumoasa, sper. Dar plina de viata, plina de Cel ce mi-a dat viata.

Caught up in these ways, and the worlds gone craze
Don’t you know it’s just a phase
Case of the Simon says
If I forget the truth then my words won’t penetrate
Babylon burning in the place, can’t see through the haze
Chop down all of them dirty ways,
That’s the price that you pay for selling lies to the youth
No way, not ok, oh no way, not ok, hey
Aint no one gonna break my stride
Aint no one gonna pull me down
Oh no, I got to keep on moving
Stay alive

***UPDATE nu stiu ce are astazi wordpress-ul, de nu merge video-ul, melodia o puteti asculta aici

Lasă un răspuns

