Luni seara

Luni seara ma plimb prin Herastrau impreuna cu blondul meu, Claudia. Ne dam in caracatita, ametim si tipam amandoua.. Ne continuam promenada desculte prin Insula Trandafirilor, continuam desculte si mai departe de pod.. lumea se uita contrariata si acuza. Stam pe marginea lacului, imi balacesc picioarele in apa calie. Respir adanc si Claudia ma anunta ca este un sarpe in apa.. il vad cum ridica capul dar se indeparteaza.

Doamne, Tatal meu, vreau sa binecuvantezi tu viata mea. Ma simt bine acum, ma relaxez, imi dau gandurile Tie. Nu mai vreau sa stau in colivie, vreau sa ma trezesc si sa am pofta de joaca, vreau sa visez ingeri in fiecare noapte si imi doresc mult sa pot gasi Steaua Polara. E vara afara, Tata, dar am momente cand imi este frig. Vreau sa impart zambete, lumina si nu mai vreau sa gresesc greseala altuia. Iti caut zambetul Tata, lumina si dreptatea-Ti. Vreau sa gasesc fluturi dimineata la geam si sa am multe flori. Atat de multe incat sa-mi pot umple camera, casa si sa fac din ele un camp auriu.

Si te rog sa ma faci mica, mica, mica sa mi se usuce buzele si sa mi se mareasca ochii: sa Te pot avea in gand mereu, sa nu imi pot lega cuvintele cand ma uit la Tine.

DE CE Claudia m-ai udat???? Iubesc aerul racoros al noptii, ma ridic si merg mai departe pe alee. Incaltata, cu capul in jos, rasufland usurata.

Lasă un răspuns

