Joi seara

Am iesit in oras fara vre-un motiv anume, fara o directie, dar Blondu` meu e disponibila oricand si doritoare de companie. Dupa ce am fost `acolo, acolo, acolo, acolo si am ajuns aici` [asta este un citat direct], s-a gandit ea ca ar fi mai bine sa mergem sa alergam sus, pe lac. Toate bune si frumoase, cel putin pana la partea cu alergatul. Nici un chef, trageam de mine impreuna cu Claudia sa alerg.

Afara frumos, in partea dreapta artificii, lumini, zgomot de masini, in stanga liniste si intuneric. Ici colo, cate unul-doi alergand. Un caine-doi urmandu-i. Am incercat de toate, alergare usoara, pas saltat, maraton.. nu imi iese nici una, acum nu vreau.. si stau si ma uit ca exact pe acolo sta.. Toate lucrurile isi au timpul lor, acum doar sa incerc sa fiu cu mintea aici, pentru ca Blondu` m-a depasit, si o sa am parte de mult misto pe tema asta, iar orgoliul meu de `fata lui Tata` nu suporta asemena umilire. Asa ca, aer adanc tras in piept si .. `Claudia nu vrei sa ne asezam putin?` hihi

Si stam noi, asa intinse pe beton, cam plin de mizerii, ce e drept, si vorbim despre nimicuri. Ne spunem vorbe de duh si bancuri totodata. Radem, meditam, planificam plecarea de astazi [n.r. vineri] din Bucuresti, trebuie sa ne trezim devreme. Nici nu imi dau seama cum trece o zi, intotdeauna ocupata, pe drumuri -fie ca vreau, fie ca nu vreau-, activitati ce ma formeaza, oameni ce imi dau de gandit si multi caini imputiti. Am si eu un caine nou. Este Husky si o cheama Coana. Mi-e drag de ea, si probabil ca nu o sa fie atat de nebunatica ca Domnisorul Bart. In fiecare zi e ceva nou, fiecare chip necunoscut imi spune o poveste si sunt multe chipuri necunoscute. Cateodata de asta stau ravasita pe fotoliu si nu ma pot ridica de acolo. Multe povesti imi zboara turbo-jet prin cap.

Auzi Claudia, astazi este joi?

***UPDATE: e Vineri, sunt la radio, mai pun o piesa, mai ascult o melodie de pe youtube, si Claudia mi-a adus de mancare. Crispy Strips, KFC. Cum sa nu o iubesti? Aaa?

Lasă un răspuns

