La revedere! Pe curand!

Iar mult dorita mea vacanta incepe maine. Bagajul tot aman sa il fac, pur si simplu nu am tragere de inima sa ma apuc sa-mi impachetez lucrurile. Intotdeauna mi s-a parut cel mai ciudat lucru de facut pentru ca intotdeauna, se gasea ceva sa uit neimpachetat. Un Ceva de care aveam neaparata nevoie, fie acel ceva periuta de dinti, sau o soseta, sau pelerina de ploaie, apoi banii. Da, mi s-a intamplat sa uit si banii acasa, pe masa.

AAaa, plec in tabara, undeva pe langa Targu-Jiu, cu Blondu` meu, of course. O sa am timp destul sa admir stelele, luna [care in aceasta seara este enorma si galbena], sa respir aer curat de munte, si sa incerc sa ma deconectez de tot ce inseamna pentru mine Bucuresti. Oricum, o sa fie bine Dan, o sa fie bine radioul, o sa fie bine mama mea si restul.

Si pentru Marian, pentru ca stiu ca imi citesti blogul, Dumnezeu lucreaza in viata lui Dan, la starea lui Dan si apoi, el lucreaza la viata ta si a familiei tale, si la vietile noastre. Personal, ma rog pentru asa, si este singurul lucru de care nu pot sa ma deconectez. Incearca sa comunici, o sa iti fie mult mai usor.

Acum va spun La revedere! Pe curand!, merg sa impachetez, apoi la somn. Revin dupa 1 august. Vorbim la telefon.

5 gânduri despre „La revedere! Pe curand!

Lasă un răspuns

