Cristos pentru Oltenia – Valea Mare, Closani

Stau in maxi-taxi si muta ma uit cat de involburat curge raul, privesc cum copacii, privelisteli ametitoare imi trec prin fata ochilor. O parte dintre ele mi se imprima pe retina, altele ma marcheaza dar le uit in momentul in care clipesc iar. Ma indrept catre gara din Tirgu-Jiu, am fost o saptamana in creierul muntilor, zona 5 de expunere metereologica, exact acolo unde scrie si titlul acestui post.

Sa vedem, am mers la Izvoarele Cernei in ziua 1. Pentru toti cei ce nu au vazut inca cum arata un izvor de rau, tin sa va spun ca este minunat si deosebit, doar ca a trebuit sa mergem 20 km prin vai si prin hauri. Prefer sa cred ca nu am fost primii care au mers pe acolo. La intoarcere, am mers cu ATV-ul. Pe un drum forestier, 5 pe un ATV, adrenalina la maxim. Baie in cascada, un dus rece mai exact. Pateu Marasesti de porc cu zmeura. Vesnica Eugenia si capre. Corturi daramate, plouate si caldura mare. Pesteri vizitate, secrete de stat aflate si pozate. Diguri vizitate noaptea, copii multi si eu, facand impresii.

Mesajul spiritual ne-a fost servit de un pastor american. Un pastor ce ne-a marturisit ca avea 72 de ani, dar, in fiecare zi ne spunea ca avea alta varsta: undeva in jurul anilor 15 – 36. Un om minunat, care a raspuns rugaciunilor si intrebarilor mele. Cat despre organizare, spun doar ca stiu ca efortul a fost mare din toate punctele de vedere si ma bucur ca am ramas pana la finalul taberii. Tabara este inconjurata de multi munti si multe varfuri pietruite. Imi place sa cred ca este un varf pentru fiecare persoana din tabara. Al meu, mi l-am ales ca fiind cel ce in permanenta avea nori deasupra lui si care, in fiecare dimineata scotea aburi. Nu va ganditi la o anumita alegorie, mi-a placut doar faptul ca era diferit fata de toate celelalte piscuri. Toate nemultumirile, cartelile si-au gasit sfarsitul in ultimele 3 zile de tabara. Zile ce au depasit incarcatura spirituala si emotionala a unui intreg festival de evanghelizare. Maini catre cer am cantat, si maini catre cer au ridicat toti cei ce au decis sa ia parte in saptamana 18-25. 07. 2008 la tabara Cristos pentru Oltenia. Tabara minunata, peste asteptarile si pretentiile mele, si binecuvantata din plin.

24 de gânduri despre „Cristos pentru Oltenia – Valea Mare, Closani

  1. Si iti spun ca dupa aceste momente `romantice` intre mine si capra, m-a urmarit pana in tabara si venea dupa mine, oarecum nederanjata de multele priviri atintite asupra ei.. si a stat la ceva poze cu niste baieti dupa care nu am mai auzit nimic de ea 🙂

  2. Cristina, ne-ai surprins placut cu prezentarea gandurilor despre tabara de la Valea Mare.
    Ne rugam pentru tine sa ai multa izbanda si desigur sa poti veni si anul acesta impreuna cu noi la tabara , perioada este 17-24 iulie. Ne-am bucura sa iei impreuna cu tine si alte persoane care sunt interesate pentru un timp fain de odihna, recreere si crestere spirtuala.
    Sa ne auzim cu bine !

    Ai tai Nina si Milo

  3. Hello hello.. ce ma bucur sa va gasesc „prin zona”.. mi-ar face mare palcere sa mai ajung si anul acesta prin zona Valea Mare, as avea nevoie de mai multe detalii etc.. oricum, multumesc pentru comentariu, pentru interventie pe Blogul meu, va iubesc si va doresc muuuuuuuullltaaa binecuvantare in lucrarea pe care o faceti acolo printre tineri si adolescenti 🙂 Va pup.

  4. Cristina , din nou te alutam . Am vrut sa iti trimitem invitatia detaliata pentru tabara 2009 insa, nu avem adresa ta de e-mail. Te rugam trimite-ne un e-mail scurt cu adresa ta , la milonina@hotmail.com
    Sa ne auzim cu bine!
    Milo & Nina

  5. mda……faina tabara….dar nu kred k se merita atatzi bani pentru kateva zile…..de exmplu la kopii anul acesta a fost 70 lei–> 5 zile…..iar la tineri–> dublu 8 zile…… mie se pare kam skump shi nu mi se pare ceva mai interesant spre deosebire de alte tabere.,…..unde sunt shi conditii mai bune prekum la kabane….de exemplu …primesti corturi rupte… prin kare intra apa… ei bine…eu poate am avut saltea…dar altii.. au dormit pe niste bureti sau chiar p jos….. nu mi se pare ceva corect…..nu toata lumea are posibilitatea de a avea cort sau saltele gomflabile…etc. shi in kazul acesta tabara ar trebui sa le ofere aceasta posibilitatea…..asha se procedeaza in majoritatea taberelor la corturi….

  6. nu-mi place…prea scumpa …prea scurta si nu ai nici conditii…….sunt unele tabere care-s de doua ori mai ieftine si ai conditii foarte bune……chiar daca sunt si ele la corturi

    • Draga Ana nas vrea sa te superi pe mine ca iti spun dar in primu rand peisaju este superb; timpu de partasie este plin de viata ‘dormitul in cort e super tare[daca nu iti place corturile de acolo iati unu] aerul este foarte sanatos asa ca…parerea mea chiar nu este mult iartama ca iti zic

  7. salut suntem lucian si mimi ne bucuram si-ii multumim lui dumnezeu pentru milo si nina si minunata lor idee.de doi ani mergem an aceea tabara si putem spune ca acolo neam andragostit din nou si acolo lam cunoscut pe domnul isus chiar daca eram crestini de ceva vreme .vrem sa cunoastem fam crestine daca vreti si voi va rugam sa ne scrieti lucian_scafariu@yahoo.com domnul isus sa va binecuvanteze pe toti care sunteti inplicati in lucrarea cristos pentru oltenia.

    • pace lucian suntem dinitalia sunt mihaela ma uitam la comentarii si amvazut adresa voastra si tare as varea sa vb cu voi ma bucurat sa vad daresa ta de imeil scriene sunt cu sora mea si cu tonii va pup si DOMNUL sa va dea putere sa mergeti mai departe.

  8. salutare tuturor de pe malul mari ionicee din grecia suntem lucian si mimi adica fam scafariu si vrem sa multumim domnului isus pentru tabara din closani si tuturor celor inplicati in special[] ninei si milo[] de doi ani mergem in aceea minunata zona nu stiu daca este scump sau nu dar acolo neam reindragostit [adica eu si sotul meu] si am invatat atit de multe…. ca merita toti bani din lume. VA MULTUMIM CRISTOS pentruOLTENIA

  9. salutari de pe malul marii ionice din Grecia suntem mimi si lucian; vrem sa va spunem in tabara din august 2008 si 20009 nea ajutat atat de mult sa intelegem voia domnului Isus si sa ne dam seama cit ne iubim si ne aprecim unu pe celalalt[ Dumnezeu sa binecuvanteze pe Milu si Nina si toti cei inplicati] incat bani chiar nu conteaza FITI BINECUVANTATI’

  10. soryy am vrut sa scriu doar un comentariu si tot timpu cand trimiteam imi spunea ca nu am bagat bine e-meiul asa ca….intelegeti

  11. buna tuturor…!din fericire anul acesta m putut participa in tabara si sincer a fost super fain…in aceasta tabara am luat cea mai importanta decizie din viata mea…sper ca in anii viitori sa participe cat mai multi tineri si sa aiba parte de aceeasi binecuvantare de care eu am avut parte…chiar se merita sa participi in TABARA CRESTINA CRISTOS PENTRU OLTENIA

  12. D-zeu sa binecuvinteze exhipa Cristos pentru Oltenia si lucrarea lui D-zeu pe care vrea sa o faca prin noi in Motru si nu numai aici nu uitati noi suntm ”FORTA OLTENIA” :))…multe binecuvantari din partea familiei mele

  13. salutare tuturor……..din pacate eu n-am putut fii in tabara de anul acesta ,,,dar cu ajutorul Domnul as vrea sa fiu la anul………..Domnul sa va binecuvinteze****

  14. salut……..ma bucur ca am putut veni anul trecut in tabara si as vrea sa vin si anul acesta *******/////”domnul sa va binecuvinteze „

  15. Eu vin in aceasta tabara de la prima editie si sincer am experimentat multe lucruri faine . Pot spune despre tabara de la VALEA MARE ca este cu adevarat o tabara in care poti experimenta si simtii prezenta LUI cu adevarat.MILO si NINA fiti binecuvantati pentru ceea ce faceti si sa avem parte de foarte multe tabere organizate de voi.

    • david, mi-e dor de Milo & Nina. Nu am posibilitatea de a veni anul acesta acolo, dar mi-e dor muult de tot ce se intampla acolo. Ramane o tabara pentru sufletul meu. toate cele bune

  16. mi-e dor de voi de toti cei din oltenia,imi pare rau k nu am fost impreuna cu voi anul acesta tn tabara de la Valea Mare,imi amintesc de cele petrecute in ani anteriori cum Domnu a lucrat in viata mea.In tabara am primit botezul cu DS IN 2003,apoi botez in apa2004,in2006 a fost un an mai binecuvantat am slujit in echipa de lauda si inchinare m-am intalnit cu sotul meu.Pe scurt, prin tabara de la Valea Mare Dumnezeu a lasat numai binecuvantari in viata mea.Va multumesc frate Milo si sora Nina k ati investit in noi principi sanatoase fitii binecuvantati de Domnul

Lasă un răspuns

