Miercuri seara

Mi s-au rupt flecurile la pantofi in seara asta. La cat de impiedicat merg eu pe tocuri, nici nu ma asteptam sa ma tina atat de mult. Am bataturi si ma dor talpile foarte tare. Am dat drumul la winamp la piesa ce am postat-o cu doua ore inainte de acest articol. Pe messenger vorbesc cu un prieten care are nevoie urgenta de bani si de un microbuz.. caldura mare, mon cher! Nu cunosc motivul, dar am o usoara dorinta de a baga capul in perna si de a ma descarca de tot ce inseamna lupte, staruinte si praf, mizerie.Si printre toate astea gasesc o portita de evadare. In fiecare zi. In momentul in care clipesc si imi umplu plamanii adanc cu aer.. nu stiu, e ceva, dar zambesc. Sunt optimista. Involuntar. Si uit.

Atunci cand ajung acasa seara, noaptea mai nou [nu ca mi-ar face placere, din contra], fiecare incheietura trosneste, fiecare extremitate a corpului meu se scutura si ajung in acel punct din care am plecat. Adorm, iar maine o iau de la capat. Nu stiu sa zic daca am ajuns sa ma complac, desi fiecare zi e diferita in continutul ei, sfarsitul e acelasi. Nu au ajuns peretii camerei mele [care e nou decorata] sa se inchida peste mine, doar ca vreau mai mult de atat. Vreau mai mult din mine sa dau, in primul rand, si vreau raspunsuri, fapte si decizii. Merg la somn, maine am de lucru mult. Si imi face placere.

Lasă un răspuns

