Yellow [asa de dimineata]

Incep dimineata de 4 august cu Coldplay. Nu stiu de ce, dar in ultimele zile, acordurile lor imi inspira o stare de bine, ma uit la videourile lor pe youtube si imi place felul in care solistul pronunta fiecare cuvant, cum i se ridica sprancenele si i se maresc ochii, in ritm de tobe. Daca m-ati putea vedea acum, ati rade mult si bine de tot. Nu pot sa imi dau seama cat de mult am dormit [am obiceiul de a numara orele de somn], tata m-a gonit de la computer si era ora 1.30, dupa care nu am mai avut somn, si am stat si m-am uitat in tavan pana la ora 3 cand am primit un SMS din partea colegei mele de banca din anii liceului, si am stat ceva sa radem impreuna.. dupa care m-am hotarat sa ma duc sa-mi spal niste haine, era trecut de 4, apoi am ajuns inapoi in pat [de o saptamana dorm, de fapt, pe jos] apucandu-ma de citit. M-am decis sa dorm doar atunci cand mi-am dat seama ca, intr-adevar, sunt obosita si mi se vor inchide ochii. Ceasul de dimineata a fost programats a sune la 07.30, dar m-am trezit inainte buimacita, cu mult soare in ochi la ora 07.20. Am uitat sa spun ca dupa ce mi-am spalat hainele, am trecut eu la dus bonus spalat pa cap, se intelege ca nu mai puteam sa dorm dupa ce am iesit din baie.

Acum am schimbat pe Devotchka si ma bucur de aerul rece de dimineata ce vine pe fereastra din camera lui Gabi. Astazi trebuie sa vina de la Cluj si arivederci calculator pentru vreo 2 zile. A fost bine fara el, dar mai bine e cu el acasa. Eu pe cine mai tachinez? Pe tatal meu nu prea pot, e vorba de respect si se cam enerveaza, dar nah, bine ai venit acasa, Gabitzu! Si cum nu mai am timp de scris, trebuie s merg inca o data la dus, sa ma pregatesc de ceea ce inseamna inca o zi de luni pentru mine, va las cu dorinta de a transmite celui ce tot imi sterge pozele, comentariile de la contul meu de hi5, sa fie sanatos si iubit.

Lasă un răspuns

