Aer curat

Imi place la munte. Ba nu. Iubesc sa fiu acolo. Cel mai drag sentiment pentru mine, este dimineata, in timpul verii, atunci cand te trezesti, privesti pe fereastra si vezi muult soare. Obisnuit cu legatura soare=caldura iti imbraci hainele lejere, vaporoase si iesi afara. Surpriza abia acum vine: temperatura este scazuta, vantul adie dar totul este atat de placut. Pielea nu este obisnuita cu asta si tremuri usor continuandu-ti mersul prin zi.

Am fost la munte 3 zile si 2 nopti. Am avut parte de 2 astfel de dimineti, dar si de 2 nopti racoroase, pline cu stele. Am experimentat totul pentru prima data: locuri unde mi-am dorit sa ajung si odata ce paseam pe pietrele de acolo, simteam cum nu mai vreau sa ma urc in masina si sa plec. Prima zi a fost despre Tampa, Poiana Brasov pentru pranz, intins in parc pe iarba, aer curat, kurtos kalacs, film – Hancock, Turnul Alb, pizza noaptea. Ziua a doua a insemnat 600km: trezit de dimineata, Transfagarasan, Lacul Balea, Baraj Vidraru, Curtea de Arges, Bran, kurtos kalacs, film – First Daughter. A treia zi s-a trezit in jurul orei 9, si-a vizitat prietenii din Codlea apoi a condus spre Parc Aventura. Acum, poate prin locurile enumerate de mine ati fi pasit inaintea mea, dar aici – Parc Aventura – cu siguranta nu ati ajuns: tiroliana, poduri subrede, carabiniere, obstacole, exercitii pentru brate si multa adrenalina. Acum, ziua a patra este despre trezit la ora 5, un jogging in parc la ora 6, somn pana la ora 11, curatenie in casa si febra musculara. Da, si amintiri impreuna cu Leaving Ninety-Nine – Audio Adrenaline. Sincer, nu imi era dor de Bucuresti, casa e goala si gandul imi face planuri pentru urmatoarea plecare. Dar cum ce e frumos dureaza putin, ma multumesc cu cele 3 zile, ma rog pentru mai multe, si imi proiectez viitoarea casa de la munte: colturile placate cu piatra de rau, 5 trepte impozante, un verde inchis, gazon, si flori albastre, pentru ca vreau sa ma mut acolo. Diseara o sa ies cu Blondu` meu, imi este dor de ea si trebuie sa-i inmanez acadeaua cumparata special pentru ea din Brasov. Fizic sunt obosita, spiritual innoita. Viata isi reia mersul pentru mine, dar diferenta e facuta de bogatia acumulata in cadrul experientei.

Lasă un răspuns

