Astept

Aceasta este o dimineata cum imi place mie. O zi se cunoaste de dimineata si ea incepe cu miorlaieli si intorseli prin pat in momentul in care suna alarma. Nu, nu vreau sa ma trezesc, vreau doar sa mai prind cate un vis aievea, vreau sa simt caldura asternuturilor si cineva sa-mi traga jaluzelele. Vreau sa mai stau aici, sa fredonez un cantec inventat de mine, sa tin ochii inchisi si sa imi imaginez lumea in rosu aprins. Tin deschis un singur ochi alternand cu celalalt, asta pentru a minimaliza efortul si de a nu alunga somnul in totalitate. Imi invart privirea fara a urmari un punct anume, inchid oglinda sufletului si ma afund inca 5 minute pana suna din nou alarma. Oasele imi trosnesc atat de placut in fiecare dimineata… daca am noroc si bate vantul mai primesc si o adiere rece pe brate. Imi aranjez capul pe perna si ma fac covrig dar nu imi este frig. Eventual, ma ridic in coate si refuz sa cred ca a inceput o noua zi, ma asez la loc in pozitia orizontal, si mai adorm inca 5 minute. In momentul acesta, stau sa fac calcule: daca alarma mea a sunat la ora 08.00 si am amanat-o de doua ori a cate 5 minute, cam cat ar fi ceasul acum? Sau am amanat-o de 3 ori? Nu mai stiu.. Hmm.. Dar hai inca o data si gata, dupa asta ma ridic din pat si promit sa fiu entuziasta si increzatoare cand fac asta. Filmul se rupe cand imi incordez toti muschii pentru a imi parasi `cuibul`. Mi se pare ca dureaza o vesnicie pana ajung la usa, mi se impleticesc picioarele si nu gasesc clanta, iar daca ma uit in oglinda ma sperii, asa ca, pastrez privirea in jos, ma frec la ochi si raman cateva clipe pe loc incercandsa-mi aduc aminte daca am visat ceva.. Incerc, incerc.. nu-mi iese.. urmeaza dus, muzica, imbracat, poate mancat, si afara. Asta e ritualul meu in fiecare dimineata, cu mici abateri, muzica variaza: cand e edith piaf – la vie en rose, cand e n.o.h.a. – tu cafee, cand e hillsong – hossana, cand e alexandru andries – cea mai frumoasa zi. Urmatorul articol va veni peste 3 saptamani intr-o zi de joi.

Un gând despre „Astept

Lasă un răspuns

