Claudia

Sa te fereasca sfantul sa mergi cu Claudia la cumparaturi si sa-si ia Cereale in cutie XLsize, iar doamna de la casierie sa nu ii inmaneze o punga potrivit de mare pentru cutie. Si apoi sa mai fie si seara, si Claudia obosita. Vezi tu, atunci cand Claudia este obosita are cea mai multa energie si intra in vorba cu toata lumea: incepand de la caini. maturatorii de pe strada si baietii frumosi ce isi asteapta la metrou iubita cu o punga de struguri.

Blondu` a plecat la Oradea. Astazi. Nu am apucat sa o conduc pe ultimul drum la gara deoarece am fost chemata de urgenta la Radio sa asist la ultima zi de emisie. Claudia este cea mai buna prietena a mea. Nu zic `a fost` pentru ca INCA nu a murit, ci doar s-a dus la aproximativ 700km distanta de mine pentru 3 ani. Ocazional a sa o vad la Craciun, iar eu imi planific un drum pana in Oradea ca sa mergem sa facem baie in apa `din aia calda de transpiri in ea`

Claudia pentru mine este partenera perfecta de cumparaturi. M-a salvat de a-mi cumpara atatea lucruri inutile si totodata a fost langa mine atunci cand am gasit ceva care chiar sa mi se potriveasca. Toate promotiile posibile noi le-am stiut si am profitat de ele. Claudia a fost prima persoana care m-a luat in misiune la Fratele Sandu. Un frate orb, sarac ce traieste impreuna cu sotia si cei doi copii la marginea Bucurestiului, un frate ce te uimeste cu dibacia si ingeniozitatea lui. Claudia m-a invatat ca trebuie sa fiu o `lady` si sa am grija de manichiura mea ;;) [ti pup Blondo]. Claudia m-a luat in tabara, m-a luat pe munte nedormita, m-a condus pe carari ce nici ea nu le stia de a trebuit sa sun la Salvamont, cu Claudia am fost cand m-au piscat plosnitele, tot cu ea sa imi cumpar mobila din camera, aaaaaaa si da, primul meu jogging tot din cauza ei, si apoi a urmat Digul de la Crangasi ce l-am cunoscut tot datorita ei. A fost Registrul Comertului Bucuresti, Registrul Comertului Ilfov, Administratia Financiara si pe unde nu am fost? Cu ea am vorbit despre toate. Cu ea m-am rugat, am citit din Biblie impreuna, ne-am vazut la lucru impreuna, am mers la biserica impreuna. M-a corupt sa merg la biserica chiar si atunci cand nu ma simteam in stare si nu vroiam. Mi-a placut dintotdeauna tactica asta a ei de invaluire. Am donat sange amandoua, bine, am mers impreuna si numai eu am donat ca tu nu puteai [hihi], si multor taximetristi le-am zis sa asculte Micul Samaritean

Am ramas masca prima data cand a acostat un baiat frumos pe strada. Am zis ca nu aud si vad bine. Dar ea era acolo. Clipind des, cu genele ei lungi mascarate si cu ochii de caine, zambea cam tamp, nu mai stiu ce i-a zis, dar a fost un misto, in orice caz. Apoi a urmat Tot Asa de la Registrul Comertului [am inceput sa le punem si nume victimelor], apoi cand mergeam pe dig Crangasi, a fost tipul de lucra ka Orange si fusese acuzat de ceva grav la servici dar care ne-a multumit pentru zambet, mai spre final a fost tipul din Herastrau cand m-a pus Claudia sa dam un tur de parc, ce facea yoga si care l-am deranjat pentru ca nu ne mai puteam abtine de ras. Oricum, de la Claudia am invatat ca totul este trecator. La fel de trecator cum au sa fie si cei 3 ani ai ei petrecuti la Oradea. Sentimentul care il am eu este ca va veni de acolo cu numele de familie schimbat si cu `doi plozi` [citat direct]. Mi-e dor de Blondu` meu. Eu i-s Blonda, ea mi-i Blond. I-am spus in seara asta ca nimeni nu ii va lua locul, dar daca Dumnezeu va raspunde rugaciunilor mele si rugaciunilor ei, cand va veni de la Oradea voi fi gasita si eu cu numele de familie schimbat.

Mai sunt cam 15 minute de emisie a Micului Samaritean. Da, inca sunt redactor aici. Ce mi-a spus Claudia cand mi-am luat la revedere de la ea a fost ce i-am spus eu pasiv acum multe luni: unii oameni intra in viata ta pentru un anumit anotimp, anumit motiv sau pentru o viata. Urmat de `E trecator` ! Claudia, te iubesc! Si daca la plecarea ta am plans in curtea caminelor Baptiste de mi-au sarit plamanii, iata ca acum Fratele Florin isi ia la revedere de la ascultatoriii RMS si iar mi-au dat lacrimile. Am plans si in 41 Clau, si ma uitam pe hi5 de pe telefon la pozele cu tine. Te astept sa vii si sa mergem din nou la cumparaturi. Azi a fost ultima pizza mancata cu tine, ultimul liber la metrou, ultima promotie la care ne-am combinat. Si nu am apucat sa tipam de la etaj!! of!

5 gânduri despre „Claudia

  1. Ce frumoos…Chiar ma gandeam si eu zilele astea ce speciala e Claudia..si totusi am aflat lucruri noi.
    Ai fost intr-adevar binecuvantata sa fii in preajma ei.
    Am auzit ceva de schimbarea numelui de familie? 😛
    Abia astept sa vin la nuntile voastre 🙂

Lasă un răspuns

