Breathtaking

Intotdeauna am un moment de ezitare de fiecare data cand apas shooter-ul. Mi se opreste respiratia, iar acel `sa ma ajute Dumnezeu` il rostesc in gand. Sunt atat atat de concentrata, incat dupa ce ridic mana dreapta de pe aparat, degetele sunt anchilozate si trebuie sa le misc pentru a-mi reveni circulatia sangelui. E o senzatie ce nu se compara chiar si cu cel mai bun sarut avut vreodata. Totul se petrece in 3 secunde: timpul maxim de a nu se schimba atitudinea modelului. Oricat ai fi de profi, ai foarte putin timp la dispozitie ca sa declansezi, dar trebuie sa fie un cadru gandit, cu mesaj si emotie. Asa ca, ard de nerabdare pana descarc pozele din aparat. Sunt constienta de faptul ca piata din Romania este saturata de fotografi, si pentru a fi observat trebuie sa fi bun si unic in ceea ce faci.

Un cadru ce nu am crezut ca va merge. Full size, in ochii miresei se poate observa silueta fotografului. Ioana este o fata pe cinste, un zambet larg in ziua nuntii, o mica aristocrata si, bineinteles, este fooarte frumoasa :). Multumesc voalului si blitzului.

.Ioana Acasa

Ma intorc la prima mea nunta, Ionut si Claudia, Afumati. M-am simtit foarte bine la nunta lor, povestea lor de dragoste m-a sensibilizat [eu sunt mai emotiva, recunosc] iar nasii lor-minunati. Poza Claudiei nu am gandit-o. Am ridicat aparatul si am declansat, fara sa vad. Norocul incepatorului as putea spune 🙂Claudia smile

Nasii Claudiei

Nunta de la Constanta, Remus si Laura a fost cu mult peste asteptarile mele. Oamenii din partea aceea a tarii sunt altfel. In port, in vorba, in stil. Totul a fost la superlativ. Cadrele mele preferate:Laura

Domnisoara de onoare

Big smile* Cocktail de cuburi de gheata*

Pe Patricia am intalnit-o la nunta Lidiei si a lui Dan de la Targoviste. Alintata Patty, am dat de ea si la nunta Elenei si a lui Catalin din Bucuresti, facand acelasi lucru. Veti vedea voi despre ce este vorba.Patty restaurant Dan&Lidia

Patty restaurant Catalin&Elena*nu o deranjati*

Nunta lui Gabi si a Emei a fost foarte faina. Multe domnisoare de onoare si cavaleri draguti. Multa lume buna si mult zambet. Cele 3 printese sunt surori si le-am adorat din prima clipa.

Printesici

not in focus

*cum unde e focusul? IN SPATE! Ce? Nu-l vedeti?*

caine

*Sergiu fotografiaza nunta, Cristina toti cainii*

[cainele asta mi-a intors spatele:(]

Mie imi plac copii. Cainii. Si majoritatea pozelor mele sunt out of focus. Cateodata le nimeresc. Mi-e dor de Silvia & Sergiu. Sa aveti un timp fain in U.S.A. Iar in ceea ce priveste pozele.. discutam 😀

4 gânduri despre „Breathtaking

  1. citesc, ma uit peste poze, si abia astept sa imi las comentul: ‘caman’ Cristina, fii realista – unde sunt imaginile ‘true’ de la fiecare nunta? Exact, cainii!!! sunt cei care iti taie respiratia si capteaza atentia oricarui eveniment. Ma bucur insa ca ai fost sincera si ai postat acea javruta… 😀
    PS din intamplare am avut ocazia sa ma uit peste pozele acestei iubitoare de animalute, sa stiti ca are si modele exemplu (la caini ma refer) care stau ca manekinii la pozat, deci ai succes si mai mult ca atat cresti cu fiecare eveniment, fiecare shoot… 😉
    iar ce e si mai important cu fiecare pas in viatza, iar focusul prioritatilor si alegerilor este mult mai important decat al pozelor …

    me

Lasă un răspuns

