Come into my world

nasul-11

Am stat toata ziua uda la picioare, cu pantalonii uzi in genunchi deoarece am fost si ingenuncheata. Nu m-a silit nimeni, ci doar propria-mi placere m-a adus aici. Pozele se copiaza in computer, le import imediat si tocmai am primit un telefon de la Domnul Gabriel Macovei, mergem la film. Ultima data cand am mers cu el undeva a fost prin vara: Hard-Rock Cafe, si ceva poze in parcul Herastrau. Atunci aveam eu alergia de vara, nu uit momentul.

Trenul vietii. Interesanta alegorie, as putea spune. Ideea este ca oricum nu a iesit ce ne-am propus. Nu a iesit nici pe departe, nici pe aproape, dar a fost o zi faina. Vedem dupa prelucrare ce va iesi.  Eu ar trebui sa stau acum sa scriu acest post care am vrut sa fie despre nimic, dar ma fura pozele. Asa.  In 5 minute decolez, sper sa gasesti ochelarii mamei tale si drum bun la Brasov.

Alexandru era cam beat, recunosc. Oricum, de pozat, poza foarte bine. Enjoy the picture! si multumesc mon cher, pentru ziua de astazi.

Lasă un răspuns

