De inceput de an

Ce mi-a adus mie Craciunul de anul acesta? Mi-a adus concertul la care am visat incepand cu clasa a VI-a. Imi aduc aminte ca ascultam piesa It`s OK, la CDplayer-ul primit de Gabi de la niste britanici. Eu aveam Walkman cu ecran digital, aveam la ce asculta muzica, dar CD-ul cu bonus video track mergea doar la aparatura lui.. asa ca, de multe ori il foloseam fara sa il anunt.

Mi-a adus oamenii pe care ii iubesc mai aproape de mine. Pe Ligia din Craiova, pe Cristina din Codlea, pe Claudia din Oradea. Mi-a adus multa munca @home, promisiuni implinite si pe mine mai devreme acasa. Mi-a adus un parculet de poveste si un caine mai bland. Mi-a adus colinde in autobuze, si o seara de colindat printre apropiati. Mi-l aduce pe Liviu, pe unchiul Vali. Nu-mi aduce zapada si factura mai mica la telefon.

Toata lumea la final de an isi face un bilant despre cum? ce? cat? unde? s-au cheltuit bani, sentimente si timp. Pentru mine, „la anul” inseamna astazi, asa ca nu cred ca are rost sa ma opresc pentru a ma gandi ci sa continui. Nu conteaza ca petrecerea de Revelion a fost un esec total sau ca nu am avut parte de ceea ce mi-am dorit anul acesta, ca am gresit fata de anumite persoane, fata de sefi, parinti, prietene, prieteni. Toate au trecut. E un moment bun pentru a lua totul de la capat. Eu ma apuc de lucru incepand de maine. L-am sunat pe Fernando de la Caransebes astazi pentru a ma convinge singura de faptul ca exista asa ceva si in anul 2009. Ce pot sa zic? Am ras si m-am convins. Va recomand si piesa Intoarcerea lui Vlad Tepes. „Artistul” mi-a spus ca: „asta piesa e noua, numa` de 3 zile e pe internet si deja au ascultat-o 1800 si ceva de oameni. E mai hip-hop, asa. Mie imi place sa cant hip-hop, nu imi place sa cant manele. Intr-o saptamana, asa, mai iese 3 piese tot hip-hop, daca tot va intereseaza domnisoara…” E ok. Pentru inceput de an, e ok.

SUNT … in love [ooo daaa.. pe asta nu o stiati]
AS VREA … sa mananc bomboane negre, olandeze, dar gustul lor tot imi aduce a miros de petrol
AM  …o dunga portocalie pe unghia degetului mare de la piciorul drept
PASTREZ … monede, hartii vechi si florile ce le primesc
MI-AS FI DORIT … sa nu dorm atat de mult
NU IMI PLACE … grandomania
MA TEM… ca voi dezamagi pe cineva, intr-un anumit moment
AUD … pe mama spunandu-mi sa imi aranjez lucrurile in camera
NU CRED … ca voi refuza vreodata ciocolata
IMI PARE RAU … ca nu mi-am vizitat bunica anul ce a trecut
IMI PLAC … masajele terapeutice, sedintele spa si, nu stiu de ce, oglinzile
NU SUNT … o bucatareasa iscusita dar imi ies niste prajituri atat de bune.. aaaah!
DANSEZ … la nunti dupa ce se sparge petrecerea, cand Sergiu asteapta plata. Dansez ATAT de bine incat se rusineaza TOTI de mine
CANT … in baie, pe strada, in somn?- nu stiu. Dar cred ca as avea o cariera in lumea muzicii. Ma gandeam sa ma inscriu la Megastar
NICIODATA … nu tin ochii deschisi atunci cand stranut.
RAR … reusesc sa ma tin de un argument.
PLANG CAND PRIVESC … la A Walk to Remember, The Notebook. Nimic mai mult.
NU SUNT INTOTDEAUNA … tactful [cum se spune in romana?]
NU IMI PLACE DE MINE PENTRU CA … niciodata nu gasesc o rochie sa imi placa
SUNT CONFUZA … de ce Gabi nu reuseste sa aiba o relatie cu o fata pentru mai mult de 2 luni [scuze, Gabi]
AM NEVOIE … de o geanta mai mare in care sa imi incapa toate lucrurile necesare in fiecare zi
AR TREBUI … sa merg in bucatarie pentru micul dejun iar apoi, la dus.

Copyright Jasmine Star. Si daca tot e prima zi a anului si majoritatea dorm, ma gandesc asa: sa fie o leapsa catre cativa din blogroll-ul meu. Chaos, Vaxaly, Lavinia, Viviana, Academia Nae, Freena, Toma si Adrian Sarbu.

6 gânduri despre „De inceput de an

  1. mai incerc odat: deci continuare: si pt mine a fost un cadou minunat sa fiu impreuna cu tine,acasa la tine,in patu tau,hahaha :p bine si pe saltea o noapte 😀 am avut un timp super..chiar daca eu…u know :d hehe…deli-rez? crazyyyyy!!lav ya lots!! si ne mai auzim pe mess sau tel…;) >:D<

  2. Pingback: SUNT: | A blog on evolution

Lasă un răspuns

