De maine..

de maine..

De maine ma apuc de treaba.

Ma apuc de invatat. Ma apuc sa imi xeroxez cursurile ce imi lipsesc [vai, Doamne! am de xeroxat tooaaate cursurile], ma apuc de facut temele lipsa de la seminarii [vai, Doamne! am de facut temele la tooaaate seminariile]. Promit solemn sa fiu constiincioasa si sa ma trezesc, de acum in colo, incepand cu ora 6 dimineata [Doamne, ai mila de mine, nu stiu ce vorbesc!] si promit sa incep cura aia de slabire ce am tot amanat-o incepand cu data de 04.  01. 2007.

Ma apuc de lucru. Ma apuc de emisiuni, spoturi [era sa zic sporturi :)], de editat, inregistrat, ascultat, incuiat usa si plecat acasa. Ma apuc sa ma comport ca atare si sa imi programez oamenii pentru discutii. Promit solemn ca voi da tot ce am mai bun din mine, si ca ma voi stradui sa fac lucrurile calitative, doar asta se asteapta de la mine.

Ma apuc sa iubesc. Vreau sa ma apuc sa iubesc cum nu am mai iubit vreodata [asta daca cunoasteti episodul], mai mult decat atunci, mai mult decat acel conflict dramatic de rol si vreau sa o fac bine. Si nu doar atat, vreau sa iubesc pe toti. Prieteni, mai putin prieteni.

De maine.. dar incep de astazi cu o parte din sarcini, asta ca sa fiu sigura ca ma voi tine de treaba.

10 gânduri despre „De maine..

  1. :))))))))))))
    cand am vazut ‘sabgectul’ am inceput sa rad zicand ca la mine era mereu „de maine ma apuc de invatat” sa vad ce face Cristina de maine – ?
    insa anii de studii raman la fel, sau studentii nu se mai skimba???? cine stie, insa aceleasi probleme existentiale au mereu, kiar daca sunt generatii diferite…
    ei, nu in zadar nu mai stiu care intreba daca suntem surori… 😉

  2. auzi, pai daca nu erai rautacioasa, nu imi ziceai suzeto si te apucai de azi de invatat :p
    si plus la aceasta, fiecare cu ce n-are =))
    auzi, incepe sa nu imi mai placa numele meu nou akizitionat totusi intru pe wiki ca sa vad ce inseamna suzana… 😐

  3. Blogosfera evanghelică – Mesaj către bloggerii evanghelici

    Ediţia a II-a a Premiilor Thymos pentru bloguri evanghelice (50 de premii) va avea loc la Cluj în 31 ianuarie 2009. Afişul, care poate fi preluat, se găseşte pe blogul România Evanghelică, unde am afişat şi o listă cu 25 de nominalizări pentru categoria Cea mai interesantă postare (2008). Mai sînt cîteva zile în care puteţi face propuneri pentru cele trei categorii principale sau propune bloguri pentru cele 50 de premii.

    V-aş ruga să îmi comunicaţi date publice (nume blogger, localitate, confesiune, data lansării etc.) despre blogul vostru pentru a actualiza informaţiile despre cele 540 de bloguri evanghelice – am prezentat informaţiile pe care le am în postarea “Blogosfera evanghelică – Mesaj către bloggerii evanghelici”.

    http://romaniaevanghelica.wordpress.com

    Ce localitate consideraţi că ar fi potrivită pentru Festivalul Bloggerilor Evanghelici?

Lasă un răspuns

