Ninge in Bucuresti

Primul gand ce l-am avut astazi atunci cand m-am ridicat din pat la oras 10 a fost ca astazi e joi, maine este vineri: maine am primul examen la facultate => va trebui sa invat in noaptea aceasta ceva pana mai spre dimineata. Atat. Al doilea a fost despre cum imi voi organiza timpul astazi la lucru.

Am plecat de acasa cu Stefan si am pierdut autobuzul fiind nevoiti sa mergem o statie pe jos pana la tramvai. Atat. O data ajunsa la birou, mi-am pierdut timpul cautand suportul pentru ceea ce aveam de gand sa inregistrez.

Acum editez ceea ce am inregistrat. Imi bat capul, nu gasesc pliciul acela din voce intre undele ce sunt cam aglomerate, ma uit, incerc, imi iese sau nu-mi iese, nu stiu. Am aruncat ochii pe fereastra si! Uimire! Ninge:) Am fugit repede in biroul alaturat pentru a da vestea. Pentru prima data in iarna aceasta ninge ca in povesti in Bucuresti, cu fulgi mari si pufosi. Cad incet pe pamant, reusind sa acopere mai totul in alb in cateva minute. Ninge. Si ma bucur la fel de tare ca in vremea copilariei mele. Acum fac legatura. La intersectie, azi de dimineata, era o utilitara mare, pregatita pentru dezapezire. I-am zis lui Stefan: `uite, aia sta acolo gata sa dezapezeasca`. Atunci nu avea ce. Acum inteleg.

Lasă un răspuns

