Pentru Alexandra

In timp ce stau sa invat la examenul de contabilitate, ceea ce nu prea se intampla, am o conversatie la telefon cu Alexandra, colega mea de facultate. Bineinteles ca, in situatia mea, se afla si ea, si alti 160 de studenti la zi, in anul 2 la Universitatea din Bucuresti, Facultatea de Administratie si Afaceri, specializarea Administratie Publica din toti cei 168. Si asta pentru ca, ceilalti 8 sunt tocilari, neavand nici in mana nici in clin cu diversitatea, prea acaparati de vocea puterii lor intelectuale ce le cauzeaza cosuri si scaderea in greutate. Hai sa nu fim rele, Alexandra.
Asa.. treaba este ca, ce e drept, nu am mai scris nimic de mult timp pe blog, dar persoana care se roaga de mine sa scriu este ea. Am rugat-o sa imi dea un topic pentru urmatorul articol. Din lipsa de inspiratie, poate, dar foarte catchy pentru mine, m-a rugat sa scriu despre ce culoare ar trebui ea sa isi vopseasca parul.

Nu cred ca o cunoasteti pe Alexandra, nu cred ca am povestit despre ea aici, pe blog. Daca o veti intalni, veti ramane uimiti de inocenta fetei ei, asemenea unui copil. Un ten fin, fara riduri, barbia ascutita, ochii negri ce-mi aduc copilaria mai aproape de fiecare data cand la ei. Un parfum hispanic inmiresmeaza camera atunci cand ea paseste in incapere. Mie imi place de ea. Si de parul ei. Stateam in urma cu cateva zile, azi e joi deja, sambata mai exact, in curtea facultatii. Era o zi insorita, cam putine de genul acesta in ultima vreme in Bucuresti, in fine. Stateam pe banca, langa Alexandra in asteptarea rezultatelor la examenul de Drept Penal (ce l-am picat). Lucrul care mi-a atras atentia a fost diversitatea culorii parului ei. Fara sa stiu gandurile ei sinistre ce mi-au fost expuse in cadrul acestei discutii la telefon, asa cum am mentionat la inceputul articolului, am admirat nuanta de roscat, saten, cafeniu, gri ce apare in parul ei cand soarele ne mangaie noua, restul muritorilor, fata.
Trebuie mentionat faptul ca, pana acum nu a avut nici o decolorare, nuantare, vopsire a parului. Mi-a placut frumusetea naturaletii ei. Mi-a placut faptul ca parul ei, este in totala armonie cu sprancenele, pometii si buzele ei. Firul lung, gros si sanatos de par straluceste metalic chiar si atunci cand nu este soare afara. Aduce a.. prospetime, ceva nou, necotidian, daca pot spune asa. Eu personal, nu sunt pentru ca Alexandra sa se vopseasca. Imi place asa de mult exact cum este ea acum incat nu as schimba la ea nimic. Stiu ca am fost rea, si in discutiile noastre am adus aminte de anumite defecte fizice, dar, acum, asa cum e ea, as lua-o la pachet pentru maine la Examen. Asta pentru ca ma bazez pe ajutorul ei, sa fe primit :)! Haide sa facem un poll. Pentru a o ajuta sa se decida. E frumoasa. Ii sta foarte bine in rosu. Convingeti-va. Votati.

(Pont, daca sunteti cu mine si Alexandra nu se vopseste, promit sa va dau numarul ei de telefon ;))
Alexandra beautiful

photo:  Sergio

3 gânduri despre „Pentru Alexandra

Lasă un răspuns

