Ce se intampla daca..?

Q: Ce se intampla daca pe site-ul www.paginiaurii.com, in sectiunea „Cauta” scrii ” pe cineva muncind”?

R: Priveste mai jos.

Pagini Aurii

HINT: Celor care lucrati, sa lucrati mai cu spor 🙂

Copyright Coco

4 gânduri despre „Ce se intampla daca..?

  1. eu zic, daca tot vrei sa faci un boom, sa dai anunt si sa iti pui firma ta la aceasta categorie: ceva de genul: cauti pe cineva care munceste? SUPER noi suntem !!! faci un baner in miscare unde sa prezinti – ce se intampla daca…. ei bine, pentru tine din 14 febr. cineva munceste !!!
    si acolo serviciul pe care il prestezi, nu? ar fi kiar tare, o reclama mai neordinara si creativa asa cum este si cel caruia apartine COPIRIGHT-ul acestei idei – corect, za ex-bosu’ tau

  2. nu era cu adresa la tine.. the point was rezultatul cautarii care spune ” Nu am gasit -pe cineva muncind- in ROmania”.. anywayz.. care e treaba cu cu reclama neordinara si creativa..?

  3. ideea era ca eu am si testat si am introdus, si kiar arata ca nu se gasesc oameni care muncesc in bucuresti,
    atunci la TAG-uri in anuntul din pagini aurii bagi cuvintele „cineva care munceste” si atunci in reultatul cautarii, firma ta va aparea la rezultat.
    acolo iti poti face abonament ca sa iti postezi firma in pagini aurii si potentialii clienti posibil sa te caute prin introducerea a ce cauta – si sa rezulte cei care pot oferi acel serviciu sau lucru pe care il cauti…
    😀
    sper ca am fost explicita… nu?

Lasă un răspuns

