Se ofera cineva?

M-am trezit de dimineata intrebandu-ma ce trebuie sa fac astazi. Aveam totul de ieri planificat dar la acea ora matinala [ a se citi ora 9 si jumatate] nu puteam sa imi adun gandurile. Bine, usor- usor, pe masura ce coboram scarile spre bucatarie mi-au revenit simturile. La ora 10 ajungea seful la lucru, la ora 14 aveam programare la oftalmologie, la ora 18.30 la Betel pentru intalnirea de marti seara.

Seful nu a venit, dar asta nu este o problema. La oftalmologie, doctorul m-a diagnosticat cu o conjunctivita asa ca, nu am voie sa port lentilele timp de 2 saptamani pana ma vindec. Daca mai punem la socoteala starea avansata a miopiei mele si faptul ca nu am ochelari de rezerva as putea spune, pe sleau, ca sunt chioara rau de tot. Da, in weekend voi fi prezenta la Suceava pentru o nunta. In afara de faptul ca trebuie sa fiu o prezenta agreabila, nu trebuie sa ma fac ochii mici pentru ca nu vad. Great! Sa nu mai spun de lucru, facultate si drumul spre casa: toate locuri unde trebuie sa imi folosesc ochii, dar nu voi putea. Ma gandesc serios la achizitionarea unui labrador sau al unui prieten/prietena care sa fie dispus/dispusa sa ma insoteasca peste tot, sa-mi citeasca tot si sa ma indrume. Se ofera cineva?

Un gând despre „Se ofera cineva?

  1. Mei Cristina, cine stie de ce te fereste Dumnezeu de nu mai vezi :))
    S-ar putea sa faci atac de cord la ce o sa vezi prin Suceava, si mai bine chioara putina vreme decat sa ramai marcata pe viata =))
    deci succese la labradori si prietene – ca „prietenul” il ai tu in Suceava doar ca ai grija, s-ar putea sa te insoteasca la altar… ;))

    PS apropo, ca sa nu intri in nu mai stiu ce incurcatura, solutia este sa zambesti – never mind de ce, cand si cui 😉

Lasă un răspuns

