Soc! Ma marit! Sau mama imi viziteaza blogul..

Auzi la mama..

O sun astazi sa o intreb daca are timp sa mearga martea viitoare la ora 17.00 la o programare pentru a proba rochii de mireasa. Bineinteles, flatata de intrebare raspunde dragut si suav ca da. Apoi, ma intreaba daca am mai pus ceva pe blog.. Haa?? :O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O :|:|:|:|:|:|:|:|:|:|:|  De cand cu internet la servici, mama mea s-a apucat sa fie o vizitatoare fidela a blogului meu? Multumesc mama, uite, dai click aici si vizitezi si blogul celuilalt copil al tau, Gabi. Ca sa fie intr-un ceas bun. Trebuie precizat ca orice manifestare sau scriere este un pamflet si trebuie tratat ca atare. Atat doar.

De ce sa-mi fac programare la probat rochii de mireasa? Pai, uite asa.. din cauza ca e prea frumoasa rochia:

2271_l

2271_b3

Cred ca ar fi frumos din partea mea sa ii urez mamei un La Multi Ani! cu ocazia zilei de 8 Martie.. Cadoul ce i l-am facut mi-l planificam de mult sa i-l dau, acum am prins momentul. Multumesc pentru sustinere mama.. 🙂

4 gânduri despre „Soc! Ma marit! Sau mama imi viziteaza blogul..

Lasă un răspuns

