Fereastra intre seminarii

Uite cum sta treaba: la sfarsitul fiecarei propozitii dupa ce pui punct [.], trebuie sa lasi spatiu [ ]. Nu ma intreba de ce, acestea sunt legile ortografiei. Cu privire la aceasta problema m-a luminat doamna profesoara de Logica din liceu, in timp ce imi citea un referat facut de mine. Pe atunci, ea mi-a motivat aceasta lege cu „asa da frumos in pagina”. Am luat si am bagat la cap, nu mi-a mai trebuit a doua oara. Am stat dupa sa ma iau la contrazis cu fratimiu care, doar de dragul de a fi Gica Contra, mi-a zis ca nu am dreptate. Si-a dat el seama mai tarziu, cand s-a apucat de tradus pe la televiziuni, cat de dreptate aveam. Dar nu ar recunoaste nici acum, nici in ruptul capului. Nu asta e problema care ma macina pe mine acum, trecem peste.

Asa, acum.. ma simt nevoita sa dau replica unui articol scris despre mine de catre o prietena de a mea. Simt nevoia sa imi cer iertare pentru comportamentul meu, si da, are dreptate. Aceasta este partea cea mai trista: sunt vinovata. Ceva fragmente.. : Singura care ar face orice să nu te mai vadă tristă.Să te facă să te răzgândești atunci când spui că nu te mai poți bucura de lucrurile simple.Să te facă să zâmbești sincer.Măcar o dată.Spune-mi ce să fac…De ce mă îndepărtezi de tine?Aș vrea să îți spun cât însemni pentru mine, aș vrea să știi că îmi fac griji, chiar dacă doar pentru un minut, pentru ca în următorul să am mintea ocupată cu altceva.Măcar grijile, tainele, lacrimile mele sunt adevărate, sunt adunate toate aici, în suflet.Tu n-ai să le vezi pentru că m-ai rănit și nu vreau să știi că ai făcut-o atât de tare.Și prefer să fiu singură, decât cu tine, înger păzitor!Singură…      [..]    Singura care a sperat să nu se lovească de zidul rece azi după ce a primit căldură cât pentru jumătate de iarnă.       […]     Ai plecat zâmbind spre casă și eu am rămas singură pe drum, singură la semafor, singură în stația de autobuz.Singură..

Stateam astazi, in pauza dintre cele doua seminarii de astazi la fantana la Universitate. De cand a dat soarele, tot mai multi studenti stau pe acolo, fumeaza, asteapta sau, ca mine, citeam devotionalul de astazi. I needed my time of silence. Mi-a venit in minte sa imi verific si blogul, iar la Incoming Links era un blog ce nu avea ce sa caute acolo. Un blog, ce acum, la… 6-7 ore, nu se mai afla la Incoming Links. Nu am inteles niciodata, cum WordPress-ul iti arata la Incoming Links, linkuri de bloguri ce nici macar nu fac referire la blogul tau.. in fine.. Am citit si pe masura ce citeam imi cresteau ochii si mai mari. Nu am putut sa cred. Da, are dreptate goanga asta de fata. As fi vrut sa stau de vorba cu ea astazi, dar nu ne-am sincronizat. De asta am stat o ora degeaba, sa o astept ca sa luam parte impreuna la seminar.. Sa.. stau de vorba cu tine, bre` maica. Sincer, iti multumesc pentru articol. Te rog frumos sa ma ierti. Ma bucur ca ti-ai facut si tu blog, mai comunicam si noi 🙂

2 gânduri despre „Fereastra intre seminarii

  1. Draga CRISTINICA

    De ce ti-ai facut tu blog ?!?… Nu iti ajungea un simplu jurnal???…..crezi ca e mai interesant sa exprimi gandurile personale cat mai public cu putinta?…IO zic asa…mai abtine-te sa expui ineptii…daca vrei sa te respectam NOI, publicul care voit sau din intamplare ajugem pe meleagurile expunerilor tale.

    • Draga Cineva,

      De ce vizitezi blogurile iar atunci cand ai ceva de spus te semnezi „Cineva”? Nu crezi ceea ce scrii? Atunci de ce nu sustii acest lucru prin a te semna cu Numele, E-mail-ul si site-ul tau, daca este cazul? IO zic asa.. mai bine abtine-te, posteaza comentarii decente iar pentru mai multe informatii ce-cum-si-cand, contacteaza-ma „in privat”. Daca vrei sa te respect, ar fi de preferat sa inlocuiesti pronumele „NOI” cu taranismul folosit anterior „IO”. Este mult mai de apreciat. Din cate stiu, tu ai fost singurul care a comentat, asa ca, doar in cazul in care vorbeai in numele tau si in numele prietenului/prietenilor imaginar/i al/ai tau/tai, esti in masura sa spui „NOI”. Pana atunci, exprima-te singular, evita in a lua numele intregului public, nu ti-a cerut nimeni asta.

      P.S. Nu cred ca am ajuns la o anumita familiaritate cu tine ca sa ma iei cu „Draga” si mai apoi sa ma alinti spunandu-mi „Cristinica”. Refuz sa cred ca esti atat de needucat.

Lasă un răspuns

