La multi ani Forme Noi :)

Nu stiu exact care a fost data primului articol al meu, undeva prin perioada trecuta de acum un an.. Stiu doar ca anul trecut,pe data de 28.03.2008 aveam un trol pe urmele mele, consacrandu-mi un articol. Oricum, m-am mutat din blogspot. Am implinit un an de blogging :). Ok.. un an si o saptamana si nu-stiu-cate zile. La multi ani!

iiiiiiiiiiiii!!! Astazi merg la o sedinta de make-up pentru a sarbatori. Imi iau blogul in buzunar, uploadat pe Iphone.

Lasă un răspuns

