Nicole Kidman

Intotdeauna mi-a placut Nicole Kidman.

Imi aduc aminte ca, in scoala generala, eram vestita pentru ca nu aveam aceleasi preferinte in ale actorilor de filme, precum ceilalti colegi ai mei. Am mers la o scoala de cartier, localizata langa piata cartierului. Asta spune multe. Mi-am facut un `Caiet de Amintiri`, cum era moda pe atunci (nu stiu daca inca mai este), unde toata lumea, mi-a scris ca ma iubeste, ca ii va fi dor de mine, ca imi ureaza succes.. etc.. . O colega mi-a lipit o poza cu Nicole Kidman in acest `Caiet de amintiri`, iar sub aceasta poza a scris: `Stiu ca iti plac actorii straini, de aceea ti-am lipit o poza cu o actrita straina`. Dumitru Adriana, colega mea, mi-a deschis ochii si, fara sa stie, mi-a plantat stima si aprecierea pentru aceasta femeie.

Imi place Nicole Kidman pentru ca emana feminitate, ii ador accentul britanic si filmele in care joaca. Are pielea alba intotdeauna. Ma fascineaza. Eram in metrou cu Alexandra, colega de facultate si am inceput sa vorbim despre Nicole Kidman iar persoana din dreapta Alexandrei ne-a intrerupt spunandu-ne ca noi doua, ar trebui sa facem o emisiune. Oricum, daca ar fi sa fac vreo emisiune, as vorbi intruna de tarifele Tarom pe distanta Bucuresti – Suceava. Costa 100Euro biletul dus-intors, pentru ca pe aeroportul Suceava nu exista alte companii ce fac zboruri decat baietii de la Tarom si CarpatAir. Cu banii acestia, ajung pana la Roma.

Si de ce m-ar interesa pe mine sa zbor pana la Suceava? Pai, autocarul din Autogara Obor costa 30 de lei pentru studenti si face aproximativ 9 ore. E cat de cat fain pe autocar, se pune un film, doua.. se face popas 45 de minute la nu-stiu-ce popas la iesirea din Buzau.. dar treaba este ca amortesti pe bune in autocar. Trenul Intercity costa 75 de lei, clasa a doua, si face 6 ore jumatate. Am mers o data cu trenul, undeva in luna iulie, cand toata lumea se imbraca in maieu si pantaloni scurti iar in vagon nu au fost mai mult de 17 grade celsius. Am inghetat la propriu. Avionul costa cat costa si faci cu 1 ora jumate de check-in. 55minute de zbor si 10 minute de ridicat bagajul.. mult mai putin. Nu intentionez sa ma mut la Suceava, ziceam si eu doar.

Vara aceasta a insemnat pentru mine multe drumuri catre Suceava pentru ca, mai am aproximativ o luna jumtate pana am sa ma casatoresc cu un baiat din zona Sucevii, bucovinean, mai exact din Comuna Marginea, acolo unde si-au construit oamenii pod. Duminica am avut logodna, pe 26 septembrie este programata Cununia Civila la Bucuresti, iar pe 24 Octombrie va avea loc nunta, in comuna Marginea. Intotdeauna am spus ca blogul meu este unul personal, cateodata prea personal, si iata-ma acum vazand ca titlul lui se potriveste cu noua forma ce urmeaza sa isi creeze contur in mine. Multe au fost formele mele, dar cum stateam de vorba cu Sergio, my boss, exista un mers in toate, un drum care este scris tuturor, mai devreme sau mai tarziu, vom merge pe acest drum. Eu am ales mai devreme, pentru ca nu vreau sa fiu singura cand am sa gust din toate bucuriile vietii, cand am sa experimentez totul la capacitate maxima.

Stiu ca nu am scris de mult timp, dar va las poze, care vorbesc de la sine pe unde am fost si ce am facut.

El este Liviu. The One that stole my heart.

Logodna Cristina & Liviu-22

She is Claudia. My long lasting Friend.

Logodna Cristina & Liviu-129

Ea este Raluca. One pretty girl.

Logodna Cristina & Liviu-142

Gabriela. Prietena copilariei mele.

Logodna Cristina & Liviu-106

Lasă un răspuns

