The Marker

Baietii acestia au castigat finala nationala GBOB, Romania, in 2008 si au reprezentat Romania la Global Battle Of the Bands ce a avut loc la Scala, Londra unde au cucerit juriul si publicul, Glam Matlock, basistul si liderul trupei Sex Pistols, este cel ce le-a inmanat trofeul de bronz.

Au concurat la Cerbul de Aur, 2009. Pe 2 septembrie am votat numarul 7 pentru votul de popularitate, aseara mi s-a facut pielea de gaina cand am auzit ca merg in finala, iar in seara asta am emotii sa vad ce castiga. Paul, Andrei, Octav si Catalin sunt baieti de treaba, foarte glumeti si deschisi. Va tinem pumnii in finala din seara aceasta iar eu pe verighete imi inscriptionez ”Break The Cage”.

Piesa Yahweh, The Marker

Piesa If You Didn`t Love Me, The Marker, my favourite love song `till now..

2 gânduri despre „The Marker

Lasă un răspuns

