Impresii de weekend

Septembrie mi-a placut intotdeauna.

Nu pentru ca este luna mea de nastere ci mai mult pentru tot ce inseamna Septembrie: inceput de scoala (si aici devin cat se poate de nostalgica gandindu-ma la profesorii mei dragi), vremea superba – dimineata racoare si dupamasa perfecta de plaja (imi aduce a Brasov intr-o zi de August, iar eu sunt innebunita dupa Brasov), filmele noi, reducerile de final de sezon (am gasit ceva haine dragute cu ocazia reducerilor de anul acesta, perfecte pentru luna mea de mere) si colectiile de toamna – iarna (I so love shopping). Imi place Septembrie pentru ca reprezinta o luna in care iti planifici foarte multe lucruri pe termen lung si asta da dovada de stabilitate si hotarare. Pentru mine, este foarte greu sa imi planific, de aceea respect oamenii care reusesc sa faca asta.

Sunt updatata din punct de vedere tehnic. Am renuntat la ochelari din nou si parca vad lumea altfel. In viata unei fete, detaliile sunt cele care conteaza, iar eu am gasit in sfarsit o rochie care sa imi placa si sa imi stea si bine. Ce isi poate dori o fata mai mult? Asa ca eu continui incursiunea mea prin magazine in cautarea accesoriilor pentru ca mai am doar 10 zile si nu ma mai numesc Macovei.

Weekendul trecut am luat parte la nunta Magdalenei si a lui Daniel Roman, i-am fotografiat, i-am felicitat si ii iubesc in continuare. Astept sa se intoarca din luna de miere sa vad ce poze vor sa expun pe blog, si inca mai astept lista din partea Jessicai si a lui Stefan Capota.. si inca mai astept :). La nunta Magdalenei am avut ocazia sa vorbesc cu Ligia, sora ei, care mi-a marturisit ca ma stie deja, fiind o cititoare a blogului meu. M-am simtit ciudat, ea fiind prima persoana intalnita ce ma stie doar de pe blog. Nu am stiut cat de citita sunt, acum am aflat. Am petrecut nunta vorbind cu ea si povestind de tot felul de amitiri din copilarie. Multa bafta ii doresc cu BAC-ul anul acesta si ne vedem la nunta ei, nu? A, si pentru ca v-am vorbit de Ligia, iat-o!

Ligia-1***in timpul receptiei, am iesit la intrare ca sa prindem un apus de Septembrie. Nu am rezistat culorii calde asa ca am rugat-o pe Ligia sa imi pozeze exact in raza de soare. Multumesc, Ligia.

2 gânduri despre „Impresii de weekend

Lasă un răspuns

