Numai maine nu e poimaine..

Numai maine nu e poimaine… asa mi-a spus Lidia, sora lui Liviu, ieri de dimineata cand m-am trezit. Si intr-adevar, asa este. Astazi e `maine` iar sambata, `poimaine` si eu m-am trezit de dimineata astazi. E soare afara, s-a mai incalzit vremea, ceea ce este bine avand in vedere ca in ultimele zile a plouat, a fost ceata si am indurat mult, mult frig. Prognoza meteo de maine pentru Sucevita si Marginea mi-a inseninat nu doar ziua de astazi dar si ziua de maine. Multumim Celui ce face toate lucrurile posibile.

Astazi suntem ocupati, noi cei de aici ( Lidia, Rebeca, Viorica, Tamara, Alexandra, Vasco, Iliuta) iar pe seara trebuie sa ajunga si astia, care vor fi Gabi, Iulian, Vali & Lavinia. Alte informatii la cald sper sa le postez dupa nunta.

ooff.. and I am getting married :):):):):):)

7818_168437198905_526518905_3679135_6308391_n

***favourite picture de la Cununia mea Civila***
Un gând despre „Numai maine nu e poimaine..

Lasă un răspuns

