In Excelsis Deo

Nu sarbatoresc in noiembrie. Mai este o luna pana atunci dar se apropie ziua de nastere a Angelicai. Asta da, asta as putea sarbatori.
Zilele mi se intampla. Mi se intampla sa ma intalnesc cu persoane de mult nevazute in orase de mult nevizitate. Mi se mai intampla sa vreau sa imi cer iertare de la sotul meu cumparandu-i ceva ce stiu ca m-ar ajuta in aceasta situatie.. iar el sa vrea sa faca acelasi lucru, in acelasi timp, cumparandu-mi un buchet de flori. Mi se intampla, si asta tot mai des, sa ma vizualizez pe mine in viitor. Ok. Asta ma cam sperie putin, pentru ca nu sunt eu cine stie ce „vizualizatoare”, dar ma sperie ideea de a ma stii pe mine vizualizandu-ma.. Imi e imposibil sa trec peste asta si, iata-ma, din nou, vizualizandu-ma pe mine in viitor vizualizand. Si acum o aud pe mama spunandu-mi: „Pocaieste-te, Cristina!”
Am dureri. Crampe stomacale si dureri de spate. Cred ca durerea de la burta s-a dus in spate si asa am devenit o babutza de nu ma mai pot ridica din pat. Tamara, asculta colinde de mai bine de jumatate de ora si deja simt cum profanez sacrul Craciunului inainte de vreme; simt cum îmi desfac cadourile pe ascuns, ar fi trebuit macar sa ninga.. si nici macar atat. Imi ramane doar amintirea placerii ceaiului cu scortisoara, baut de dimineata. Imi doresc sa merg cu colindul, inainte de vreme..

Viata de familie e palpitanta. E bucata ce lipsea din puzzlelul meu. E bucata care spune: ce foartetaresuperbminunatafostasta! Hai sa ne oprim si sa o luam de la capat!
Mor de somn iar Tamara a schimbat playlist-ul. Sunt doua lucruri de care nu ma mai despart de acum inainte: Facebook si WordPress. Ambele pentru iPhone.

Lasă un răspuns

