Prima zi de munca

Aceasta este una dintre zilele acelea.

Deschizi ochii brusc dimineata si in mai putin de-o secunda realizezi ce zi este: este prima mea zi de munca; prima mea zi de munca dupa mult timp, prima mea zi de munca pe anul acesta.. prima mea zi de munca in prima saptamana a anului. Grabit te uiti la ceas si iti dai o palma si iti spui ce idiot/idioata sunt, cum pot sa fiu in intarziere, din prima zi de munca?!

Ei bine, la mine asa a fost. M-am trezit cu fata la perete, brusc, am intarziat si alt lucru pe 4 ianuarie nu l-am facut mai bine. Traiasca clasa muncitoare!

Lasă un răspuns

