Vorbe din partea tuturor

Ioi! Tulai Zoe! O vinit si primavara!… de parca nu mai rezistam sa indur atat frig si atata zapada! A fost prea mult! Prea multa, ma scuzati. Mi-am stricat 3 perechi de cizme in 3 luni, asa ceva nu se poate! Pur si simplu nu se poate! Eh si parca eu nu adormeam in fata geamului, seara, de fiecare data cand ningea :). Imi placea atmosfera la nebunie.. totul linistit si cald, lumina galbena de la stalpii de iluminat.. nu am mai avut sentimentele astea de vreo 5 ani.. si una peste alta „toate vine, toate trece”, cum punea o mare inteleapta.

Si Diva mea a crescut, e o desteapta. De fapt, este un caine inteligent, ascultator. Cine vrea sa faca cunostinta cu ea,  let me know. Cel putin acum, pentru mine, diminetile se desfasoara intr-un ritm alert, placut, se simte primavara si in suflet. Cum spunea o alta inteleapta, „I love love”. Imi place sa fiu cu Liviu, imi place ca dimineata are pofta de joaca in ciuda ursizeniei mele (sau cum se spune?). Jumate adormita, jumate morocanoasa, jumate de fata in perna si jumate infofolita in patura reusesc sa am dimineti de vis multumita lui. Si ma trezesc asa de frumos. Cum spune piesa, „Cu tine imi place sa fiu, zi de zi”.

Si pentru ca de curand am privit si aratat o poza de la nunta unei prietene si am discutat impresii de la nunta, impresii de casnicie, sfaturi, o barfa sfanta.. mi-a spus ca „He is all over you”. He – cine? Liviu  /  You – cine? Eu  /  Cum?

Sa aveti o primavara frumoasa!

Lasă un răspuns

