2009: Catalina & Coco

Well, well, well.. a inceput cu o propunere din partea lui Coco, care a sunat nou pentru mine :  ” Si ia zi, Blondo`,  imi faci poze la nunta?”. Nu am stiut ce sa zic pe cum nici nu am stiut de unde am sa iau toooata aparatura necesara fotografierii nuntii lui. Si am spus cumva ca asta urma sa fie prima mea nunta ca si fotograf, nu ca asistent? Cand i-am spus lui Coco „Nu cred ca am aparatura necesara..”, el mi-a raspuns „Am eu!”. Si de aici pana la o nunta au mai fost.. cred.. 4 luni de zile.

O admir pe Catalina. Este o Balanta infipta, puternica fermecatoare, si ca noi, toti cei care suntem Balante, nu se lasa pana nu isi spune punctul de vedere! You go girl! Demna de toata admiratia a fost rochia ei, pe care, din pacate, nu o pot prezenta toata aici.. pentru ca.. nu a incaput in poza, dar o sa vedeti pe Catalina imbracata cu ea si atunci sunt sigura ca o sa va placa si mai mult. Ce sa mai spun? Sa spun despre peripetiile nuntii lor? Pai.. ai fost multe si placute.. Despre ceremonia religioasa din parcul copiilor? A fost de vis! De restaurantul minunat? Aristicrat Events Hall.. si sunt muuulte lucruri ce au facut aceasta zi unica in viata lor ca miri si in viata mea, ca fotograf :). Mi-a placut foarte mult nunta lor, am simtit momentele cu ei si intotdeauna iubesc sa vad cum o mireasa se simte bine mireasa. 🙂 Catalina & Coco sa aveti o viata minunata in continuare

Love,

Cristina

Maestrul Florin working his magic..

I sooo loved buchetul Catalinei. A fost facut de catre sora lui Coco special pentru ziua ei pentru ca, daca imi aduc bine aminte, cred ca este o peripetie legata si de acest buchet.

O ce trena minunata..

Catalina, esti frumoasa!

Tipic Coco.. 🙂

Lasă un răspuns

