2009: Jessica & Stefan

Stefan a cerut-o pe Jessica de sotie cu ocazia unei cine romantice sub cerul liber, in spatele unei curti frumos amenajate decorate cu muuulte beculete vii si colorate. Jessica mi-a marturisit ca a fost exact asa cum ea visase, copila fiind, deci sunt sigura ca a fost superb. Jessica, o americanca superba il iubeste ATAT de mult pe Stefan incat a acceptat cererea lui in casatorie si de atunci s-a mutat in Romania, alaturi de iubitul ei, acum iubitul ei sot.

Nunta lor a fost la superlativ. Am facut atat de multe poze incat am stat destul de mult pana m-am hotarat ce sa postez.

Jessica & Stefan au ales ca eu sa fiu si fotograful lor in ziua Cununiei lor Civile asa ca am avut mai mult timp la dispozitie pentru a ne cunoaste. Pot sa spun ca a fost „DA”-ul cel mai haios auzit vreodata si ca nuntasii au fost de cuvant lor s-au prezentat atat la Cununie cat si a doua zi, la Nunta. E minunat sa fi inconjurat de prieteni care te iubesc atat de mult. Gata cu vorbaria, mai jos aveti pozele. Multumesc Filip Enache pentru asistenta la aceasta nunta.

Love,

Cristina

Now these are really gorgeaous peep-toes

Jessica, you`re beautiful.

Ziua buna se cunoaste de dimineata.

Multumim Magdei Savuica pentru buchet. Great work!

Daca vreodata v-ati intrebat cum arata masa de lucru a lui Florin, acum aveti raspunsul.

Si daca v-ati intrebat mai devreme ce face Florin acolo, uitati raspunsul si la aceasta intrebare..

A girl`s dream.. oh..

******** UPDATE

Pentru nunta lor, Jessica & Stefan au vrut poze romantice, serioase si un set de poze funny.. Just a thought* Jessica`s converse were reaaaally trashed!

Jessica, you`re b-e-a-u-t-i-f-u-l!

This picture is saying: Honey I can`t wait to see the pictures!

6 gânduri despre „2009: Jessica & Stefan

  1. Fotografiile sunt superbe! Felicitari!
    Mi-a placut atat de mult ideea miresei de a poza in tenisi incat am gasit solutia pentru cand voi fi mireasa :)) (nu suport tocurile si mereu am zis ca ma voi marita in adidasi…acum m-am convins ca arata chiar bine:))).
    Mult succes in continuare!

    • poi da… si daca vrei sa arate cat mai bine iti recomand sa discuti cu fotograful tau cat mai multe detalii si sa ii spui exact ce vrei de la el ca toate sa iasa cat mai bine. Jessica a fost o fata care a fost decisa de la bun inceput si uite si m-am straduit cat am putut de bine sa ii respect dorintele in realizarea fotografiilor. O nunta de vis sa ai si sa fii fericita draga Ancutza 🙂

  2. Multumesc frumos >:D< Foarte dragut din partea ta. Oricum pana ma marit mai este muuult si bine. Cine stie cand o fi ;)) Dar cand va fi, ma voi gandi la tine si poate voi apela la sfaturile tale.

    Voua casa de piatra si numai bine!

Lasă un răspuns

