2009: Madi & Daniel

Nunta lor a fost momentul cel mai asteptat pentru amandoi mirii. Frumosi, cu pofta de viata si fooarte iubareti, dupa cum veti vedea din poze. Nunta a fost la mijlocul lunii septembrie, iar eu fiind o Balanta veritabila iubesc tot ce tine de aceasta luna. Cel mai mult mi-a placut soarele de inceput de toamna: nici prea mult nici prea putin. Ziua mirilor a inceput cu multa voie buna; in apartamentul lor din Bucuresti s-au dat lectii de dans, de canto si de voie buna. Madi este o mireasa hotarata si care stie ce vrea de viata; asa deci; a stiut ca il vrea pe Daniel, si gata! Stim cu totii acum, ca Daniel o iubeste pe Madi ca cel mai de pret dar din viata lui. Va doresc sa aveti copii multi, frumosi si burduhosi! (Pentru traducere, contactati-l pe socrul meu :))

Cei doi frumosi din pozele de mai jos m-au rugat sa ii insotesc si in ziua cununiei lor Civile. Dupa ceremonie am luat-o la pas usor, insotiti de prietenii lor (pe care de altfel o sa ii vedeti cam la fel de mult prin poze precum mirii) si ne-am simtit bine, am ras mult si ne-am bucurat impreuna cu Madi & Daniel in ziua lor. Cheers!

Multumesc Alexandra pentru asistenta si multumesc tuturor care au facut aceasta zi frumoasa pentru Madi si Daniel.

Love,

Cristina

UPDATE** Din motive de confidentialialitate am decis sa selectam doar cateva poze pentru a expune aceasta zi minunata. In continuare aveti cele mai bune cadre ale zilei

Engagement Session

Nu stiu de voi, dar pe mine poza de mai jos ma inspira foarte mult..

Nu intotdeauna sunt binecuvantata la pozele de grup cu o lumina asa de divina; dar cand sunt nu risipesc nici o ocazie de a o folosi..

Un gând despre „2009: Madi & Daniel

Lasă un răspuns

