My Wonderful Photographer

Minunatul meu fotograf a tinut aparatul foto pentru prima data in viata in mana. A simtit greutatea lui si a zambit, spunadu-mi: „Asta da aparat”, apoi m-a intrebat care e treaba cu punctul rosu si de ce aparatul face un bip atunci cand apesi declansatorul pana la jumate. Explicatiile nu au durat mult pentru ca imediat am auzit cum se deschide si se inchide diafragma. Semn ca poza a fost facuta. Asta se intampla in Parcul Izvor. Rezultatul:

Urmaresc o fotografa din Statele Unite ale Americii care fotografiaza impreuna cu sotul ei. Parerea mea personala este pozele facute de sotul ei sunt mult mai pline de incarcatura emotionala. Daca Liviu asta al meu a reusit din prima sa faca o asemenea poza, e clar ca nu il voi mai invata mai multe.. poate daca ma plateste 🙂

V-am povestit de Diva. Cainele meu primit cadou de la Liviu caruia nu i se vad ochii nici daca dai zoom la aceasta poza 🙂

Si ca sa fie ziua frumoasa, Liviu a mai pus mana a doua oara pe aparat.. incep sa fiu invidioasa..

Si a urmat si a treia oara.. offf

Acum stiu ca aceasta poza nu este in focus, dar imi place asa de mult. Este versiunea noastra de cuplu nigerian. Sunt sigura ca voi fi o African Queen candva

Si el bulibasa tuturor timpurilor are sa fie un African King

Un gând despre „My Wonderful Photographer

Lasă un răspuns

