Ciobanesc de Bucovina

Aceasta rasa de caini este creata in Bucovina si este atestata la Bruxelles de aproape 10-15 ani.

Am fost invitata sa fotografiez canisa lui Codrut accum 3 saptamani. Daca ma cunoasteti, stiti ca sunt o mare iubitoare de caini si ca nu am stat pe ganduri pana am acceptatat. In total, Codrut are 15 caini. 5 sunt mici; iar restul dulai. Am avut parte de un timp bun si de calitate tinand cont de faptul ca in ograda proprietarului nu se gasesc doar acesti caini. Mai sunt diferite rase de porumbei; iepuri, o pereche de ponei si un ponei mic (e ok daca spun poneiutz?). O adevarata gradina zoologica! A fost o placere si o provocare pentru mine sa o fotografiez. Il veti vedea pe Carabus, care este tatal Divei mele (hihi). Daca cineva numai citind acest post se gandeste ca aceasta rasa de caini este una mare, cainii sunt rai si etc.. nu are dreptate. Sunt foarte jucausi cand sunt mici iar cand cresc (pe la 4-5 luni) devin foarte ascultatori.

Ne-am simtit bine la Tibeni, Suceava si mai mergem pe acolo 🙂

Carabus. Este o rasa special creata din amestecarea a doua rase (teckel spaniol si caniche) pentru a ajuta pe pastori sa bage oile in staul. Sunt extrem de inteligent si de posesivi.

Vremea nu a fost cu noi.. statea sa ploua; dar ne-am bucurat si o sa vedeti acest lucru in pozele care urmeaza. In drumul spre stana, am fost intampinati de cei doi strajeri:

Cum s-a dat zvonu` ca e vorbad e o sesiune foto; de nicaieri au inceput sa apara vedetele

Cred ca era putin nedumerit..

Father & Son moment..

Productia de cas nu a scazut de cand a inceput criza

Am uitat sa va spun despre Codrut care este un crescator de caini de rasa. Trofeele de mai jos atesta acest lucru.

De la stanga la dreapta: Codrut, Tata socru & Daiana

Domnul Campion

Pentru ca, in cele din urma, a plouat in ziua aceea, eu cu Liviu ne-am refugiat inauntru, dar a trebuit sa imbracam corespunzator:))

****** Am povestit pana acum despre Diva, catelusa mea iubita. Acum 2 zile a murit. Imi pare nespus de rau, dar viata merge mai departe*******

6 gânduri despre „Ciobanesc de Bucovina

Lasă un răspuns

