Munca, Munca, Munca..

Atat de mult de munca nu am crezut ca poate exista vreodata la o casa.

In sfarsit, m-am mutat la casa mea. Si de aici totul este odisee.. curatat totul, redecorat, aranjat curtea, sapat gradina si cat mai urmeaza de acum incolo nu vreau sa ma gandesc. S-a incheiat cea de-a doua saptamana de cand am parasit cuibul parintesc si pot spune ca acum m-am casatorit cu adevarat. Si una peste alta, am o bucurie imensa cand deschid poarta si imi dau seama ca tot de acolo este al meu si ca in curand va arata ca o cutie de bijuterii.  Sau casa va fi ea insesi o bijuterie? Mai am de dezbatut asupra sintagmei impreuna cu Liviu. Serile imi sunt o minunatie in fiecare seara. Liniste si Campionatul Mondial de Fotbal in Bucatarie. Diminetile sunt de-a dreptul scaldate in dragoste si raze de soare. Peste zi se intampla sa fiu ocupata cu tot felul si asta pentru ca am ales sa fiu libera profesionista, negasindu-mi locul in sistem. Stateam si ma gandeam ca dintre ceea ce trebuie sa fac si ceea ce iubesc sa fac este o diferenta foarte mare.. si desi mergi mai sigur facand ceea ce trebuie neasumandu-ti riscurile ce le ai putea avea atunci cand te lasi cuprins de pasiune in munca ta.. va fi un drum greu si plin de cazaturi. Dar de fiecare data cand am cazut stiu ca m-am ridicat mult mai sus dupa aceea. Asa ca: la mai multe cazaturi!

Vorbind de munca, saptamana trecuta am dat o fuga pana la Alexandria si am avut bucuria de a fotografia doua frumoase. Nu am timp sa postez acum sesiunea foto si nu am timp sa va povestesc cum a fost asa ca va las marturie o poza. Promit ca data viitoare am sa le postez pe toate:

Weekend placut!

2 gânduri despre „Munca, Munca, Munca..

Lasă un răspuns

