La multi ani, Blondo`

M-am trezit de dimineata cu cea mai ingrozitoare durere undeva in jurul spatelui, ameteala si o usoara tendinta de a fi morocanoasa. Am stat in pat destul de mult sa ma gandesc cum sa imi anulez intalnirea de la ora 13.00; iar daca asta a insemnat sa urmaresc jumatate din Sezonul 5 al serialului meu preferat, so be it!

Asa ca, mi-am anulat intalnirea `pe mai tarziu` cand urma sa fiu mai prezentabila si dintr-o data, m-a lovit! E ziua Alexandrei!. Si acum, nu, nu este vorba de Alexandra Bruneta, colega mea de facultate; cum nu, nu este vorba de Blondu` meu, Claudia. (Da, ziua ei a fost acum aproximatix 10 zile; dar nu am scris despre asta).

Este vorba de Alexandra Blonda; care implineste ori 13 ani ori 14. Sunt asa de buna prietena cu ea ca nu imi pot aduce aminte. Blaim it on the pills I took! Si cum sunt pe picior de a parasi casa, a trebuit sa fac lucrul acesta pana va iesi de la scoala. Este clasa a 8-a. Acum daca ma gandesc din nou, cred ca face 14 ani :P. Sunt multe lucruri care ma leaga de ea; iar cei ce ma cunosc pot da din cap aprobator. Am tinut neaparat sa ii urez La Multi Ani in felul acesta pentru ca sunt constienta ca, undeva in perioada de crestere a fiecarui copil, mai ai nevoie de afirmare si incurajare.

Asa ca.. Alexandra; iti doresc sa fii cu minte; sa iei premiul I anul acesta si sa fii o binecuvantare pentru parintii tai. Love you lots!

Pozele sunt facute vara aceasta in timpul unei vizite ce mi-au facut-o fetele: Andreea, Alexandra & Maria.. va felicit pentru prietenia dintre voi 3 😛

Am inceput cu cateva poze si totul s-a dus intr-o petrecere marreeee si pliiina de distractiee..

Am sa inchei cu aceasta poza care este preferata mea din toate. Happy Tuesday!

8 gânduri despre „La multi ani, Blondo`

  1. Vreau sa ii cer personal permisiunea in legatura cu niste poze de-ale ei(inclusiv cele de mai sus)… Si DOAR PE CHAT as vrea sa stau putin de vorba cu ea, ca sa inteleaga unele chestii si la ce se refera permisiunea pe care trebuie sa i-o cer….Ulterior poate sa iti zica despre asta…Dar as vrea inainte sa vorbesc cu ea.
    [don’t worry, I won’t hurt her!… :P…eu sunt cea care m-am pus intr-o situatie mai dificila….ai mail-ul meu presupun, acolo ti-as putea zice mai multe :)….n-are niciun fel de legatura cu vreo forma de abuz!!! :P]

Lasă un răspuns

