2010 Wedding : Larisa & Manu, Suceava

Daca as fi sa mai aleg sa fotografiez inca o data nunta acestor doi iubareti, as face-o de la capat si de la capat si iar din nou. Nu pot sa spun ce atmosfera placuta a fost pentru ca nu am cuvintele. Larisa si Manu sunt doi tineri ce nu au stat mult cand i-am rugat sa imi demonstreze ce mult se iubesc. Pozele le veti vedea voi singuri si va veti convinge. Larisa este o fata superba cu cei mai superbi ochi albastrii iar Manu este un gentleman perfect. Partea interesanta a fost ca, prin ale locului, se obisnuieste ca, in ziua de cununie civila sa vina doar `tineretul`. Asta inseamna doar prietenii (tineri, de altfel) si rudele (tinere si ele). Pentru mine asta a fost egal cu muuultaaa distractie :P. Mi-a placut foarte mult locatia – Magic Bucovina – si v-o recomand daca vreti sa petreceti timp in Suceava de calitate. Acum eu sunt pe fuga (cum mereu in ultimul an am fost :)) si va las pozele. Plec la Suceava :).

2 gânduri despre „2010 Wedding : Larisa & Manu, Suceava

Lasă un răspuns

